۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۹ شهريور
كارگزيني

شرح وظایف کارگزینی:

برنامه ریزی و تمشیت و سرپرستی امور مختلف کارگزینی
صدور احکام کارگزینی از قبیل احکام انتقال ، ترمیم حقوق ، مرخصی ، معذوریت ، ترفیع طبق مقررات
صدور احکام افزایش سنواتی و ترمیم ضریب حقوق سالیانه پرسنل با رعایت قوانین و مقررا ت مربوط
انجام امور مربوط به کارکنانی که به نحوی از سیستم اداری خارج می شوند (پایان طرح خدمت ، بازنشستگی ، فوت)
اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیرلازم به منظور حسن انجام هدفهای مورد نظر
مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل
انجام کلیه امور مربوط به پرسنل جدید الورود اعم از تشکیل پرونده – ثبت اثر انگشت در دستگاه تایمکس –تشکیل کارت مرخصی و اعلام تاریخ شروع بکار آن ها به مراجع ذیربط
تهیه لیست گواهی انجام کار ماهیانه کارکنان و ارسال آن به واحد امور مالی جهت پرداخت حقوق و مزایا
نظارت بر انجام امور مربوط به حضور و غیاب پرسنل از طریق دستگاه تایمکس
پیگیری و انجام مکاتبات لازم در مورد کارکنانی که تعجیل در خروج و یا تأخیر در ورود دارند
تهیه لیست اضافه کار و ارجاع به امور مالی بیمارستان جهت پرداخت
ثبت مرخصی پرسنل بصورت روزانه در سیستم
پیگیری و صدور احکام مأموریت اداری کارکنان
بروزرسانی آمار و اطلاعات پرسنلی و ارجاع به مقامات بالاتر
نظارت بر انجام امور بایگانی و رسیدگی به پرونده های کارکنان
پیگیری امور رفاهی کارکنان از قبیل حق لباس ، جیره غیر نقدی ، مروز کارمند و...
انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام ما فوق

مسوول کارگزینی: عبدالرضا کریمی
تاریخ به روز رسانی:
1403/02/17
تعداد بازدید:
6920
Powered by DorsaPortal