دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
۱۴۰۳/۱/۱۰
معرفی مدیریت و شرح وظایف

 

تصویر

معرفی

 

 

نام و نام خانوادگی: مظاهر گنجی
سمت: سرپرست مدیریت منابع انسانی
تلفن: 33331835-038
پست الکترونیک:

 

سوابق

 

 
تحصیلات :
 

 

شرح وظایف اجرایی/ عملیاتی متصدی پست سازمانی :

-نظارت بر اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی به تخلفات کارکنان و ارجاع مراتب به هیات های رسیدگی به تخلفات اداری
-نظارت بر نحوه صدور و اجرای احکام کارکنان اعضای هیات علمی و غیرهیات علمی کلیه واحدهای تابعه دانشگاه بر اساس قوانین و مقررات جاری
-نظارت بر انجام امور مرتبط با ماموریت ها، انتقالات و جابجایی کارکنان به منظور تامین نیازمندی های کمی و کیفی منابع انسانی در سطح واحدهای تابعه
-نظارت بر امور اداری کارکنان و نظام پرداخت و جبران خدمت در واحدهای تابعه دانشگاه
-نظارت ومدیریت صدور احکام پرسنلی و نظارت بر عملکرد واحدها، سازمانها و مراکز تابعه در این حوزه

 وظایف برنامه¬ریزی / سازماندهی/ نظارت/ هماهنگی :
 -برنامه ریزی، هدایت، نظارت و ارزیابی فعالیت های اجرایی در امور کارکنان در سطح دانشگاه/دانشکده
-برنامه ریزی و اجرای فرایند جذب، استخدام و بکارگیری منابع انسانی با هدف تحقق عدالت استخدامی و شایسته سالاری
-برنامه ریزی و انجام مراحل خروج از خدمت کارکنان و اعضاء هیات علمی و غیر هیات علمی
-برنامه ریزی به منظور بکارگیری ساز و کارهای نوین آموزشی کارکنان و مدیران
 آموزش/پژوهش/نوآوری/ بهبود کیفیت :
 - بررسی و مشارکت در طراحی سیستم‌های انگیزشی و پاداش و تنبیه و ارتقاء شغلی مدیران و کارکنان دانشگاه
-بررسی، تحلیل و آسیب‌شناسی راهبردها و فرایندهای مدیریت منابع انسانی و ارائه طرح‌ها و برنامه‌های بهبود و اصلاح
-بررسی راهکار های ارتقای کیفی در اجرای وظایف و فعالیت های مرتبط با امور منابع انسانی
-بررسی و ارائه روش های توسعه منابع انسانی در راستای اهداف استراتژیک سازمان
-طراحی عملیات و انجام امور از طریق جمع آوری اطلاعات، تعیین اهداف، تحلیل اطلاعات، تعیین خط مشی و -ارزیابی راهکارهای اجرایی مورد نیاز در حوزه مدیریت منابع انسانی
 
 آدرس پستی : شهرکرد – بلوار کاشانی - ستاد مرکزی- کد پستی : 8815713471
تاریخ به روز رسانی:
1402/06/18
تعداد بازدید:
6569
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal