1397/01/26
راه اندازي سامانه ثبت و پاسخگوئي به شكايات و سامانه تلفن گويا
در راستاي اجراي طرح تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع، مديريت بازرسي ، ارزيابي عملكرد و پاسخگوئي به شكايات دانشگاه اقدام به راه اندازي سامانه ثبت و پاسخگوئي به شكايات و سامانه تلفن گويا جهت دريافت و ثبت شكايات و پيشنهادات مراجعين گرامي و كاركنان محترم دانشگاه نموده است. دسترسي به اين سامانه از طرق زير امكانپذير مي باشد.
-
سايت اداره ارزيابي عملكردو پاسخگويي به شكايات
->
سامانه ثبت شكايات و دريافت پيشنهادات
- صفحه ي اصلي پرتال دانشگاه -> دسترسي سريع
تعداد بازدید:
408
نویسنده:
منبع:
Powered by
Dorsa
Portal