كارگزيني |
برنامه ريزي و تمشيت و سرپرستي امور مختلف كارگزيني صدور احكام كارگزيني از قبيل احكام انتقال ، ترميم حقوق ، مرخصي ، معذوريت ، ترفيع طبق مقررات صدور احكام افزايش سنواتي و ترميم ضريب حقوق ساليانه پرسنل با رعايت قوانين و مقررا ت مربوط انجام امور مربوط به كاركناني كه به نحوي از سيستم اداري خارج مي شوند (پايان طرح خدمت ، بازنشستگي ، فوت) اجراي خط مشي تعيين شده و اتخاذ تدابيرلازم به منظور حسن انجام هدفهاي مورد نظر مطالعه قوانين و مقررات استخدامي و اظهار نظر در مورد نحوه اجراي قوانين و مقررات مورد عمل انجام كليه امور مربوط به پرسنل جديد الورود اعم از تشكيل پرونده – ثبت اثر انگشت در دستگاه تايمكس –تشكيل كارت مرخصي و اعلام تاريخ شروع بكار آن ها به مراجع ذيربط تهيه ليست گواهي انجام كار ماهيانه كاركنان و ارسال آن به واحد امور مالي جهت پرداخت حقوق و مزايا نظارت بر انجام امور مربوط به حضور و غياب پرسنل از طريق دستگاه تايمكس پيگيري و انجام مكاتبات لازم در مورد كاركناني كه تعجيل در خروج و يا تأخير در ورود دارند تهيه ليست اضافه كار و ارجاع به امور مالي بيمارستان جهت پرداخت ثبت مرخصي پرسنل بصورت روزانه در سيستم پيگيري و صدور احكام مأموريت اداري كاركنان بروزرساني آمار و اطلاعات پرسنلي و ارجاع به مقامات بالاتر نظارت بر انجام امور بايگاني و رسيدگي به پرونده هاي كاركنان پيگيري امور رفاهي كاركنان از قبيل حق لباس ، جيره غير نقدي ، مروز كارمند و... انجام ساير امور محوله طبق دستور مقام ما فوق
مسوول كارگزيني: عماد اقبال سعيدي
|
تاریخ به روز رسانی: | 1398/09/11 |
تعداد بازدید: | 6327 |