۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
معرفي واحد
 
دانشگاه علوم پزشکی  شهرکرد  
 
بیمارستان  امام جواد(ع) ناغان  
 
واحد رسیدگی به شکایات
  
 
 
                                           واحد رسیدگی به شکایات
 
 
        
مسئول رسیدگی به شکایات مردمی :خانم:  مرجان شیروانی
سمت:    پرستار بیمارستان
مدرک : کارشناس پرستاری
تعداد پرسنل : 115

تعداد تخت مصوب : 32

تعداد تخت فعال : 26

تلفن تماس با بیمارستان جهت مراجعین : 4-03826373660 نمابر 03826372024

آدرس پستی بیمارستان : ناغان کمربندی جاده خوزستان 8883151147

درجه ارزشیابی بیمارستان : درجه 2

ساعات کار درمانگاه تخصصی بیمارستان : 14-10

 اهداف                                                                                                                        
     ارتقای سطح مشتری مداری در سازمان

     افزایش میزان رضایتمندی بیماران و کارکنان از سازمان

     فعالیت در راستای اهداف استراتژیک  

                                                                  شرح وظایف کارشناس رسیدگی به شکایات

 

1-       دریافت شکایات کتبی و شفاهی

2-    بررسی و تکمیل اطلاعات مورد نیاز در اولین فرصت با حضور شاکی و متشاکی

3-    ارائه گزارش پیرامون موضوع شکوائیه به افراد ذیربط

4-    بررسی شکایات واصله و ارائه راه حلهای موجود قانونی به ارباب رجوع

5-    ارجاع شکایاتی که مربوط به مراجع ذیصلاح دیگر ( نظیر نظام پزشکی و ... ) می باشد.

6-    مراجعه به واحد مربوطه  در رابطه با شکایات ارباب رجوع و تهیه گزارش

7-    ارائه راهکارها و نقطه نظرات مشورتی به واحدهای ذیربط

8-    شرکت در جلسات مرتبط با شکایات درمانی

9-    همکاری با مجموعه های مرتبط با خطاهای پزشکی

    10-    تهیه گزارش عملکرد واحد رسیدگی به شکایات

11-  انجام سایر امور محوله بنا به درخواست مقام مافوق در محدودیت های سازمانی

                                                      
                                                         
                                                             نحوه ی دریافت شکایات
 بخش عمده ی کار های ارجاع شده به دفتر از طریق نامه می باشد که از سوی مردم و یا مراجع مختلف ارجاع میشود. 
 
 
عده ای از مردم شکایات خود را از طریق تلفن و گاه مستقیم به واحد اعلام می نمایند. این گونه موارد یادداشت شده و برای رسیدگی به کارشناسان دفتر ارجاع می شود. شماره تماس مستقیم واحد رسیدگی به شکایات 3- 3660  637  0382  داخلی  272 میباشد . 
مراجعه ی حضوری شاکیان: 
با توجه به مسایل و مشکلات موجود ، بیشتر مردم ترجیح می دهند خود پی گیر نامه ها و درخواست ها یشان باشند. سعی بر آن است که این گونه موارد خارج از نوبت و در همان روز مراجعه رسیدگی و پاسخ داده شود، مگر مواردی که نیاز به بررسی دقیق دارد.جهت ارائه یا پیگیری شکایت خود به  واحد رسیدگی به شکایات بیمارستان که در قسمت امور اداری ، جنب دفتر مدیریت بیمارستان ، قرار دارد مراجعه فرمائید. 

فرم رسیدگی به شکایات: 
در سایت بیمارستان این امکان فراهم شده است که با تکمیل فرم رسیدگی به شکایات ، مراحل بررسی و تجزیه و تحلیل مشکلات راحتر و سریعتر انجام گیرد.شما می توانید با کلیک بر روی فرم زیر،انتقاد یا شکایت خود را اعلام  نمائید. 
                      
تاریخ به روز رسانی: 1400/06/11
تعداد بازدید: 4543
Powered by DorsaPortal