۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
كميته ستاد هدايت مديريت نظام ارجاع دانشگاه
 
درباره کمیته : 
معاونت درمان دانشگاه، می‌بایست ستاد هدایت مدیریت نظام ارجاع را تشکیل دهد و ابلاغ اعضای ستاد همراه با گزارش‌های پیشرفت برنامه موجود باشد. گزارش عملکرد این ستاد می بایست درجلسات مدیریتی دانشگاه مطابق ماده 7 دستورالعمل پیوست بخشنامه شماره 253/100د مورخ 30/3/96 بررسی شود. این ستاد به منظور هماهنگی ارجاع و بازخورد آن بین سطوح اول، دوم و سوم؛ ستاد هدایت مدیریت ارجاع دانشگاه (تحت نظارت معاونت درمان دانشگاه) با وظایف زیرتشکیل می شود  .

رئیس کمیته : معاون درمان دانشگاه
 
دبیر کمیته : فردمطلع به نظام ارجاع را به عنوان دبیر این ستاد تحت نظارت معاون درمان دانشگاه خود تعیین کنند.

اعضاء کمیته :
- نماینده معاونت بهداشتی دانشگاه
- نماینده بیمه های پایه
- مدیرآمار و فناوری اطلاعات دانشگاه
- مدیر امور مالی دانشگاه/دانشکده
- نمایندگان سازمان نظام پزشکی
 
 
شرح وظایف اعضاء :
1- تدوین و به روزرسانی نقشه نظام ارجاع در سطح دانشگاه با همکاری بیمه های پایه
2- هماهنگی فرآیند ارجاع بین سطح اول و دوم و بیمه های پایه
3- مدیریت و پایش نوبت دهی الکترونیک در سطح دوم و سوم و فرآیند اطلاع رسانی به بیماران از طریق راه اندازی سامانه پیامکی/سیستم تلفنی/ سایت اطلاع رسانی و ....
4- بررسی اتصال سامانه های سطوح مختلف برای ارجاع و بازخورد
5- تحلیل اطلاعات ارجاع و بازخورد به سطح اول و دوم و گزارش به ستاد اجرایی دانشگاه
6- هماهنگی با بیمه های پایه برای نظارت بر فرآیند پرداخت بیمه مبتنی بر سطح ارائه خدمت براساس نقشه ارجاع
7- -آموزش و توانمند سازی نیروی انسانی در سطوح مختلف

مصوبات :
 
 
آیین نامه ها : 
 
 
 
تاریخ به روز رسانی: 1401/04/26
تعداد بازدید: 2192
Powered by DorsaPortal