۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
1397/04/13 /Dorsapax/Data/Sub_45/File/PhotoGrid_1530609694981.jpg
جلسه ارتقاء سيستم ويزيت در كلينيك امام علي(ع)
جلسه مديريت و مسئولين كلينيك امام علي(ع) با نماينده شركت سپهر سلامت در خصوص ارتقاء خدمات نوبت دهي و ويزيت در دفتر مديريت برگزار گرديد.در اين جلسه حيدري مدير كلينيك ضمن خوش آمد گويي به نماينده شركت از ايشان چگونگي راهكارهاي تسهيل در خدماتي نظير ويزيت و اتلاف كمتر وقت مراجعه كنندگان به كلينيك امام علي(ع) را خواستار گرديد كه در ادامه نماينده اين شركت پيشنهاداتي كه منجر به ارتقاء خدماتي نظير ويزيت و تسهيل در نوبت دهي در كلينيك مي گردد را شرح دادند.
تعداد بازدید: 113
Powered by DorsaPortal