۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
1391/11/09 /Dorsapax/Data/Sub_45/File/klinikemamali.jpg
مدیر پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام علی (ع) ):
(مدیر پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام علی (ع) ):

روش و سیاست این مرکز ارائه خدمات شایسته همراه با احترام به مراجعین است.

      حیدری مدیر کلینیک امام علی (ع) روز پنج شنبه هفتم دیماه سال جاری با حضور در جلسه ماهیانه با نیروهای خدماتی کلینیک سیاست و روش کلینیک را ارائه خدمات شایسته همرا ه با احترام به مراجعین دانست. وی از سختی کار کلینیک به واسطه مراجعه و حضور بیش از سه هزار نفر در روز به این مرکز نام برد و تأکید کرد که پرسنل بایستی ضمن انجام وظیفه شأن و حرمت مراجعین را رعایت کنند. در ادامه بحرینی سوپروایزر عصر کلینیک نیز ضمن تأکید بر انجام وظایف پرسنل به نحو شایسته از آنان خواست که با صبر و حوصله و همراه با احترام به مراجعین برخورد نموده و در ارتقاء خدمات خود کوشا باشند. در ادامه این جلسه ضمن ارائه توضیحات در خصوص شرح وظایف پرسنل خدماتی کلینیک پرسنل پیشهادات  و نظرات خود را جهت ارائه خدمات با کیفیت تر به مردم ارائه نمودند.

تعداد بازدید: 111
Powered by DorsaPortal