۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
1393/09/17 /Dorsapax/Data/Sub_17/File/publication1ccccccccccccccccc.jpg
تعداد مراجعه كنندگان كلينك تخصصي بيمارستان بروجن تا پنج برابر افزايش داشته است
به گزارش روابط عمومي بيمارستان بروجن

در مصاحبه  دكتر جعفري –رياست بيمارستان بروجن –با واحد خبري صدا و سيماي استان چهارمحال و بختياري عنوان شد(( با فعال شدن درمانگاه شهيد نجفي –كلينيك تخصصي-بيمارستان بروجن تعدد ويزيتها تا پنج برابر افزايش داشته است))

وي با توجه به شكايات مردمي پيرامون ازدحام و شلوغي ،صفوف طولاني نوبت دهي ،تاخير پزشكان و برخي مشكلات كه به مراجعي من جمله فرمانداري شهرستان  و دانشگاه علوم پزشكي استان منتقل ميگردد،اعلام نمودند :((با اجراي برنامه طرح تحول سلامت تعداد متخصصان حاضر در درمانگاه تخصصي بصورت چشمگيري افزايش پيدا كرده است،ودرمانگاه تا ساعت 7-8 شب نيز آماده ارايه خدمات ميباشد. متعاقب با فعال شدن شيفتهاي صبح و عصر  درمانگاه شهيد نجفي –كلينيك تخصصي-بيمارستان بروجن تعدد ويزيتها تا پنج برابر افزايش داشته است.تعميرات مفصلي در كلينيك اجراشده است افزايش و تعويض صندلي ها،نصب تلويزيون ،آب سرد كن ،دستشوييها نوسازي تجهيزات اتاقهاي معاينه و رنگ آميزي درب و ديوارهاو....و البته سعي شده است ابتدا فضاي داخلي در الويت باشدو تعميرات فضاي خارجي فعلن در حد نصب سقف شيرواني جهت مواقع بارندگي بوده است.مسلما تعميرات بخشهاي خارجي درمانگاه تداوم خواهد داشت.

اما در بحث نوبت دهي با شركتي قرارداد بسته شده است كه سيستم نوبت دهي تلفني برقرار شود تا بخصوص ارباب رجوع روستاهاي اطراف راحت تر بتوانند نوبت بگيرندو در ادامه ازدحام كمتر شود.توصيه ميشود مردم گرامي در شيفتهاي عصر نوبت بگيرند تا ازدحام و معطلي و اتلاف وقت كمتر شود.

پيرامون تاخير حضور پزشكان درمانگاه مقررشده است متخصصان ابتدا بيماران بستري را ويزيت نموده و حداكثر تا ساعت ده صبح در كلينيك حاضر باشند.

به هر حال هدف اصلي ما ارايه خدمات بهتر به مردم است و انتقاد و شكايت حق مردم است و خيلي وقتها بر اساس همين صحبتهاي مردم نسبت به رفع ايراداتي كه شايد در جريان آن نبوده ايم برنامه ريزي ميكنيم))
تعداد بازدید: 110
Powered by DorsaPortal