بیمارستان امام جواد ناغان
۱۳۹۷ يکشنبه ۳ تير
معرفي واحد
 
دانشگاه علوم پزشكي  شهركرد  
 
بيمارستان  امام جواد(ع) ناغان  
 
واحد رسيدگي به شكايات
  
 
 
                                           واحد رسيدگي به شكايات
 
 
        
مسئول رسيدگي به شكايات مردمي :خانم:  مژگان مرداني
سمت:    پرستار بيمارستان
مدرك : كارشناس پرستاري
تعداد پرسنل : 115

تعداد تخت مصوب : 32

تعداد تخت فعال : 26

تلفن تماس با بيمارستان جهت مراجعين : 4-03826373660 نمابر 03826372024

آدرس پستي بيمارستان : ناغان كمربندي جاده خوزستان 8883151147

درجه ارزشيابي بيمارستان : درجه 2

ساعات كار درمانگاه تخصصي بيمارستان : 14-10

 اهداف                                                                                                                        
     ارتقاي سطح مشتري مداري در سازمان

     افزايش ميزان رضايتمندي بيماران و كاركنان از سازمان

     فعاليت در راستاي اهداف استراتژيك  

                                                                  شرح وظايف كارشناس رسيدگي به شكايات

 

1-       دريافت شكايات كتبي و شفاهي

2-    بررسي و تكميل اطلاعات مورد نياز در اولين فرصت با حضور شاكي و متشاكي

3-    ارائه گزارش پيرامون موضوع شكوائيه به افراد ذيربط

4-    بررسي شكايات واصله و ارائه راه حلهاي موجود قانوني به ارباب رجوع

5-    ارجاع شكاياتي كه مربوط به مراجع ذيصلاح ديگر ( نظير نظام پزشكي و ... ) مي باشد.

6-    مراجعه به واحد مربوطه  در رابطه با شكايات ارباب رجوع و تهيه گزارش

7-    ارائه راهكارها و نقطه نظرات مشورتي به واحدهاي ذيربط

8-    شركت در جلسات مرتبط با شكايات درماني

9-    همكاري با مجموعه هاي مرتبط با خطاهاي پزشكي

    10-    تهيه گزارش عملكرد واحد رسيدگي به شكايات

11-  انجام ساير امور محوله بنا به درخواست مقام مافوق در محدوديت هاي سازماني

                                                      
                                                         
                                                             نحوه ي دريافت شكايات
 بخش عمده ي كار هاي ارجاع شده به دفتر از طريق نامه مي باشد كه از سوي مردم و يا مراجع مختلف ارجاع ميشود. 
 
 
عده اي از مردم شكايات خود را از طريق تلفن و گاه مستقيم به واحد اعلام مي نمايند. اين گونه موارد يادداشت شده و براي رسيدگي به كارشناسان دفتر ارجاع مي شود. شماره تماس مستقيم واحد رسيدگي به شكايات 3- 3660  637  0382  داخلي  272 ميباشد . 
مراجعه ي حضوري شاكيان: 
با توجه به مسايل و مشكلات موجود ، بيشتر مردم ترجيح مي دهند خود پي گير نامه ها و درخواست ها يشان باشند. سعي بر آن است كه اين گونه موارد خارج از نوبت و در همان روز مراجعه رسيدگي و پاسخ داده شود، مگر مواردي كه نياز به بررسي دقيق دارد.جهت ارائه يا پيگيري شكايت خود به  واحد رسيدگي به شكايات بيمارستان كه در قسمت امور اداري ، جنب دفتر مديريت بيمارستان ، قرار دارد مراجعه فرمائيد. 

فرم رسيدگي به شكايات: 
در سايت بيمارستان اين امكان فراهم شده است كه با تكميل فرم رسيدگي به شكايات ، مراحل بررسي و تجزيه و تحليل مشكلات راحتر و سريعتر انجام گيرد.شما مي توانيد با كليك بر روي فرم زير،انتقاد يا شكايت خود را اعلام  نمائيد. 
                      
تاریخ به روز رسانی: 1397/04/03
تعداد بازدید: 2663
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس : ناغان كمربندي جاده خوزستان، بيمارستان امام جواد(ع)
كدپستي : 8883151147    تلفن : 3 الي 3264660  -038
دور نگار :  32642024 -038
تاریخ بروز رسانی 1397/04/03
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
Powered by DorsaPortal