بیمارستان امام جواد ناغان
۱۳۹۷ دوشنبه ۲۶ آذر
معرفي واحد
 
دانشگاه علوم پزشكي  شهركرد  
 
بيمارستان  امام جواد(ع) ناغان  
 
واحد رسيدگي به شكايات
  
 
 
                                           واحد رسيدگي به شكايات
 
 
        
مسئول رسيدگي به شكايات مردمي :خانم:  مژگان مرداني
سمت:    پرستار بيمارستان
مدرك : كارشناس پرستاري
تعداد پرسنل : 115

تعداد تخت مصوب : 32

تعداد تخت فعال : 26

تلفن تماس با بيمارستان جهت مراجعين : 4-03826373660 نمابر 03826372024

آدرس پستي بيمارستان : ناغان كمربندي جاده خوزستان 8883151147

درجه ارزشيابي بيمارستان : درجه 2

ساعات كار درمانگاه تخصصي بيمارستان : 14-10

 اهداف                                                                                                                        
     ارتقاي سطح مشتري مداري در سازمان

     افزايش ميزان رضايتمندي بيماران و كاركنان از سازمان

     فعاليت در راستاي اهداف استراتژيك  

                                                                  شرح وظايف كارشناس رسيدگي به شكايات

 

1-       دريافت شكايات كتبي و شفاهي

2-    بررسي و تكميل اطلاعات مورد نياز در اولين فرصت با حضور شاكي و متشاكي

3-    ارائه گزارش پيرامون موضوع شكوائيه به افراد ذيربط

4-    بررسي شكايات واصله و ارائه راه حلهاي موجود قانوني به ارباب رجوع

5-    ارجاع شكاياتي كه مربوط به مراجع ذيصلاح ديگر ( نظير نظام پزشكي و ... ) مي باشد.

6-    مراجعه به واحد مربوطه  در رابطه با شكايات ارباب رجوع و تهيه گزارش

7-    ارائه راهكارها و نقطه نظرات مشورتي به واحدهاي ذيربط

8-    شركت در جلسات مرتبط با شكايات درماني

9-    همكاري با مجموعه هاي مرتبط با خطاهاي پزشكي

    10-    تهيه گزارش عملكرد واحد رسيدگي به شكايات

11-  انجام ساير امور محوله بنا به درخواست مقام مافوق در محدوديت هاي سازماني

                                                      
                                                         
                                                             نحوه ي دريافت شكايات
 بخش عمده ي كار هاي ارجاع شده به دفتر از طريق نامه مي باشد كه از سوي مردم و يا مراجع مختلف ارجاع ميشود. 
 
 
عده اي از مردم شكايات خود را از طريق تلفن و گاه مستقيم به واحد اعلام مي نمايند. اين گونه موارد يادداشت شده و براي رسيدگي به كارشناسان دفتر ارجاع مي شود. شماره تماس مستقيم واحد رسيدگي به شكايات 3- 3660  637  0382  داخلي  272 ميباشد . 
مراجعه ي حضوري شاكيان: 
با توجه به مسايل و مشكلات موجود ، بيشتر مردم ترجيح مي دهند خود پي گير نامه ها و درخواست ها يشان باشند. سعي بر آن است كه اين گونه موارد خارج از نوبت و در همان روز مراجعه رسيدگي و پاسخ داده شود، مگر مواردي كه نياز به بررسي دقيق دارد.جهت ارائه يا پيگيري شكايت خود به  واحد رسيدگي به شكايات بيمارستان كه در قسمت امور اداري ، جنب دفتر مديريت بيمارستان ، قرار دارد مراجعه فرمائيد. 

فرم رسيدگي به شكايات: 
در سايت بيمارستان اين امكان فراهم شده است كه با تكميل فرم رسيدگي به شكايات ، مراحل بررسي و تجزيه و تحليل مشكلات راحتر و سريعتر انجام گيرد.شما مي توانيد با كليك بر روي فرم زير،انتقاد يا شكايت خود را اعلام  نمائيد. 
                      
تاریخ به روز رسانی: 1397/04/03
تعداد بازدید: 2790
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس : ناغان كمربندي جاده خوزستان، بيمارستان امام جواد(ع)
كدپستي : 8883151147    تلفن : 3 الي 3264660  -038
دور نگار :  32642024 -038
تاریخ بروز رسانی 1397/09/26
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
Powered by DorsaPortal