شرح وظايف |
واحد بازرسي • تهيه و تنظيم برنامههاي بازرسي مستمر ، دورهاي و يا موردي از واحدهاي تابعه به منظور سنجش ميزان «مطابقت عمل و عملكرد» اقدام كنندگان با اهداف، برنامه ها ، دستورالعمل ها و ضوابط و شاخص هاي مورد ارزيابي دانشگاه • بازرسي از عملكرد مديران و كاركنان و سنجش ميزان رضايت مردم از واحدهاي مختلف و نحوه برخورد مديران وكاركنان با ارباب رجوع • تهيه گزارشات نوبه اي در فواصل منظم جهت اطلاع رييس دانشگاه از عملكرد واحدهاي مختلف • برقراري ارتباط با سازمان بازرسي كل كشور و ايفاي وظيفه مندرج در ماده 12 قانون تشكيل سازمان بازرسي كل كشور • تجزيه و تحليل عملكرد واحدها ، مديران و كاركنان بر اساس بازرسي هاي انجام شده و ارائه گزارش به رياست / مديريت واحد و بررسي راهكارهاي اصلاحي در صورت انحراف از معيار • كشف مفاسد اداري از طريق بازرسي هاي آشكار و پنهان و ارائه گزارشات لازم به مديران ذيربط و رياست دانشگاه • آموزش و توانمندسازي مستمر بازرسان با همكاري واحد آموزش دانشگاه
• اعلام نظر در مورد ميزان رضايت مردم از عملكرد كاركنان و مديران به واحد امور ذيربط به منظور اعمال در وضعيت و مزاياي استخدامي ايشان در چارچوب قوانين و مقررات واحد ارزيابي عملكرد • همكاري در تهيه و تدوين شاخص هاي اختصاصي و معيارهاي ارزيابي عملكرد دانشگاه و واحد هاي تابعه • اجراي دستورالعملهاي ارزيابي عملكرد و تكميل فرم هاي مربوط و تهيه مستندات لازم • احصاء فرم هاي تكميل شده و مستندات آنها و ارايه به كميسيون تحول اداري دانشگاه • همكاري و هماهنگي با كميسيون تحول اداري دانشگاه به منظور تعيين و تأييد امتيازات • پيگيري و اجراي ارزيابي عملكرد دانشگاه و واحد هاي تابعه و تهيه گزارش تحليلي از نتايج ارزيابي و ارائه آن به رياست دانشگاه، وزارت متبوع و سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور در مقاطع زماني تعيين شده • نظارت بر حسن اجراي برنامههاي ارزيابي عملكرد در دانشگاه و واحد هاي تابعه و تحليل و آسيب شناسي ارزيابيهاي انجام شده و ارائه پيشنهادهاي لازم
• انجام مطالعات و تحقيقات لازم در رابطه با برنامههاي ارزيابي عملكرد و شاخص هاي مورد عمل و ارائه پيشنهادهاي لازم واحد پاسخگويي به شكايات • دريافت شكايات حضوري، تلفني و مكتوب مراجعين و كاركنان • بررسي و تحقيق پيرامون صحت و سقم موضوع شكايات و پيگيري تا اخذ نتيجه نهايي به منظور پاسخگويي به شاكي • بررسي و پاسخگويي به شكوائيه هاي ارسالي از نهادهاي نظارتي و ساير واحدهاي فرادستگاهي • پيگيري و اخذ نظريات و پيشنهادهاي واحدهاي تخصصي در ارتباط با شكايات واصله به منظور رسيدگي و اعلام پاسخ به شاكيان
• جمع بندي شكايات به صورت دوره اي و تجزيه و تحليل شكايات و ارائه گزارش براي رياست دانشگاه و واحدهاي تابعه و ارائه راهكارهاي اصلاحي جهت كاهش ميزان شكايات |
تاریخ به روز رسانی: | 1397/01/22 |
تعداد بازدید: | 300 |