اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات
۱۳۹۷ سه شنبه ۲۰ آذر
شرح وظايف
واحد بازرسي
• تهيه و تنظيم برنامه‌هاي بازرسي مستمر ، دوره‌اي و يا موردي از واحدهاي تابعه به منظور سنجش ميزان «مطابقت عمل و عملكرد» اقدام كنندگان با اهداف، برنامه ها ، دستورالعمل ها و ضوابط و شاخص هاي مورد ارزيابي دانشگاه
• بازرسي از عملكرد مديران و كاركنان و سنجش ميزان رضايت مردم از واحدهاي مختلف و نحوه برخورد مديران وكاركنان با ارباب رجوع
• تهيه گزارشات نوبه اي در فواصل منظم جهت اطلاع رييس دانشگاه از عملكرد واحدهاي مختلف
• برقراري ارتباط با سازمان بازرسي كل كشور و ايفاي وظيفه مندرج در ماده 12 قانون تشكيل سازمان بازرسي كل كشور
• تجزيه و تحليل عملكرد واحدها ، مديران و كاركنان بر اساس بازرسي هاي انجام شده و ارائه گزارش به رياست / مديريت واحد و بررسي راهكارهاي اصلاحي در صورت انحراف از معيار
• كشف مفاسد اداري از طريق بازرسي هاي آشكار و پنهان و ارائه گزارشات لازم به مديران ذيربط و رياست دانشگاه
• آموزش و توانمندسازي مستمر بازرسان با همكاري واحد آموزش دانشگاه
• اعلام نظر در مورد ميزان رضايت مردم از عملكرد كاركنان و مديران به واحد امور ذيربط به منظور اعمال در وضعيت و مزاياي استخدامي ايشان در چارچوب قوانين و مقررات
 
واحد ارزيابي عملكرد
• همكاري در تهيه و تدوين شاخص هاي اختصاصي و معيارهاي ارزيابي عملكرد دانشگاه و واحد هاي تابعه
• اجراي دستورالعمل‌هاي ارزيابي عملكرد و تكميل فرم هاي مربوط و تهيه مستندات لازم
• احصاء فرم هاي تكميل شده و مستندات آنها و ارايه به كميسيون تحول اداري دانشگاه
• همكاري و هماهنگي با كميسيون تحول اداري دانشگاه به منظور تعيين و تأييد امتيازات
• پيگيري و اجراي ارزيابي عملكرد دانشگاه و واحد هاي تابعه و تهيه گزارش تحليلي از نتايج ارزيابي و ارائه آن به رياست دانشگاه، وزارت متبوع و سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور در مقاطع زماني تعيين شده
• نظارت بر حسن اجراي برنامه‌هاي ارزيابي عملكرد در دانشگاه و واحد هاي تابعه و تحليل و آسيب شناسي ارزيابي‌هاي انجام شده و ارائه پيشنهادهاي لازم
• انجام مطالعات و تحقيقات لازم در رابطه با برنامه‌هاي ارزيابي عملكرد و شاخص هاي مورد عمل و ارائه پيشنهادهاي لازم
 
 واحد پاسخگويي به شكايات
• دريافت شكايات حضوري، تلفني و مكتوب مراجعين و كاركنان
• بررسي و تحقيق پيرامون صحت و سقم موضوع شكايات و پيگيري تا اخذ نتيجه نهايي به منظور پاسخگويي به شاكي
• بررسي و پاسخگويي به شكوائيه هاي ارسالي از نهادهاي نظارتي و ساير واحدهاي فرادستگاهي
• پيگيري و اخذ نظريات و پيشنهادهاي واحدهاي تخصصي در ارتباط با شكايات واصله به منظور رسيدگي و اعلام پاسخ به شاكيان
• جمع بندي شكايات به صورت دوره اي و تجزيه و تحليل شكايات و ارائه گزارش براي رياست دانشگاه و واحدهاي تابعه و ارائه راهكارهاي اصلاحي جهت كاهش ميزان شكايات
 
 
تاریخ به روز رسانی: 1397/01/22
تعداد بازدید: 209
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس : شهركرد، بلوار آيت ا... كاشاني، ستاد مركزي دانشگاه علوم پزشكي، ساختمان شماره 1، طبقه اول، راهروي شماره 2
كدپستي : 8816758915         تلفن : 33342411-33343006-038
دور نگار :  33343006 -038
Arzyabi@skums.ac.ir
تاریخ بروز رسانی 1397/09/20
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
Powered by DorsaPortal