بیمارستان شهداء لردگان
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
مترون

                                                                                                           
 

معرفی مترون

آقای خداکرم رحیمی

تلفن محل کار:03834444444 داخلی 2273

شغل (سمت یا مسئولیت): مدیریت پرستاری

مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد  پرستاری

پست الکترونیکی: 

 

معرفی واحد دفتر پرستاری

 

واحد دفتر پرستاری مجموعه ای از همکاران سوپروایزر با سرپرستی مدیر خدمات پرستاری (مترون) بیمارستان می باشد که مسئولیت برنامه ریزی در جهت ارتقا کیفی و بهبود فعالیت ها و مراقبت های پرستاری از مددجویان و هماهنگی درون و برون سازمانی را  عهده دار می باشد. یکی از وظایف مدیر پرستاری مشارکت و همکاری در برنامه ریزی های آموزشی, کمیته های بیمارستانی و توزیع کارکنان و پیشگیری از عفونت در راستای ارتقاء سطح سلامت مددجویان و همکاران با رعایت منشور حقوق بیمار, مبتنی بر فرایند پرستاری و استانداردهای مراقبتی می باشد. ارائه ی راهکار به مسئولین و ایجاد شرایط مناسب جهت استفاده بهینه از منابع موجود برای دستیابی به اهداف سازمانی از دیگر وظایف دفتر پرستاری می باشد.

 

 

شرح وظایف سوپروایزر بالینی

 

 

1- همکاری با مدیر پرستاری در تنظیم و تدوین اهداف و خط مشی‌های واحدهای ذیربط با همکاری سایر مسئولین


  2- ارائه پیشنهادات لازم در جهت ایجاد تغییرات مناسب در سیستم خدمات پرستاری                  

 


3- مشارکت و همکاری در برنامه ریزی‌های آموزشی کارکنان، دانشجویان، مددجویان/بیماران

 


4- برنامه‌ریزی و هماهنگی در پذیرش و برنامه‌ریزی ترخیص مددجویان/بیماران

 


5- تهیه و تنظیم گزارشات کمی و کیفی از وضعیت موجود سرویس دهندگان، سرویس گیرندگان، عملکرد واحدهای ذیربط

 

6- ایجاد هماهنگی بین واحدهای مختلف مرکز جهت اراوه خدمات مطلوب در واحدهای ذیربط


7- تشخیص نیازها و مشکلات موجود در واحدهای مرتبط پرستاری(مربوط به کارکنان مددجویان/ بیماران، محیط و ...) و اقدام جهت حل آن‌ها

 


8- مشارکت در توزیع کارکنان پرستاری بر اساس توانایی‌ها و نیازها در واحدها و شیفت‌های مختلف

 

9- ایجاد شرایط کاری مناسب و حسن تفاهم مابین افراد


10- شرکت در برنامه‌های آموزشی به منظور ارتقای سطح آگاهی و مهارت خود در جهت ارائه  روش‌های مؤثرتر

 


11- شرکت در کمیته‌های مختلف بیمارستانی و پرستاری (آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، نظارت و ارزشیابی، رفاهی، توانبخشی و...)

 


12- نظارت بر انجام پروسیجرها و مداخله در کیفیت خدمات و هدایت پرسنل

 


13- ارائه راهنمایی‌های لازم به کارکنان، کمک و حمایت از آن‌ها

 


14- مشارکت و همکاری در جهت تأمین نیازهای آموزشی کارکنان شامل: آشناسازی کارکنان جدیدالورود با مقررات، خط مشی‌ها، شرح وظایف و... 

 


15- ثبت حوادث، وقایع غیر مترقبه، آمار(بیماران بدحال، پذیرفته شده، ترخیصی، فوت شده و...) و گزارش به مافوق

 


16- ارزشیابی مستمر کارکنان بر طبق عوامل عملکردی، رفتارهای شغلی و اخلاقی

 


17- همکاران و مشارکت در ارزشیابی تأثیر برنامه‌های آموزشی بر کیفیت ارائه خدمات پرستاری

 


18- همکاری و مشارکت در ارزشیابی برنامه‌ها و خط مشی‌های مدون، جهت دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده

 


19- کنترل و نظارت مستمر بر چگونگی مصرف و نگهداری تجهیزات، داروها و... 

 


20- انجام سایر امور محوله طبق دستور مافوق

 

 

 

                                                                                                                                                       
تاریخ به روز رسانی:
1402/01/06
تعداد بازدید:
4135
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:9
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تاریخ بروز رسانی 1402/12/29
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
Powered by DorsaPortal