بیمارستان هاجر شهرکرد
۱۳۹۸ سه شنبه ۲۵ تير
نحوه دریافت شکایات
نحوه ی دریافت شكایات
۱. نامه :
 بخش عمده ی كار های ارجاع شده به دفتر از طریق نامه می باشد كه از سوی مردم و یا مراجع مختلف ارجاع ميشود. 
 نامه هاي خود را مي توانيد :
به آدرس : شهرکرد- خیابان ورزش-مرکز آموزشی درمانی هاجر(س) - واحد رسيدگي به شکايات ارسال نمایند.  .

۲. تلفن :
 
عده ای از مردم شكایات خود را از طریق تلفن و گاه مستقیم به واحد اعلام می نمایند. این گونه موارد یادداشت شده و برای رسیدگی به كارشناسان دفتر ارجاع می شود. شماره تماس مستقيم واحد رسيدگي به شکايات 2225519 ميباشد و يا با  شماره 2220016  داخلي 227  تماس بگيريد. 
۳. مراجعه ی حضوری شاكیان: 
با توجه به مسایل و مشكلات موجود ، بیشتر مردم ترجیح می دهند خود پی گیر نامه ها و درخواست ها یشان باشند. سعی بر آن است كه این گونه موارد خارج از نوبت و در همان روز مراجعه رسیدگی و پاسخ داده شود، مگر مواردی كه نیاز به بررسی دقیق دارد.جهت ارائه يا پيگيري شکايت خود به  واحد رسيدگي به شکايات بيمارستان که در بلوک سی ،طبقه همکف ، قرار دارد مراجعه فرمائيد. 

۴. فرم رسيدگي به شکايات: 
در سايت بيمارستان اين امکان فراهم شده است که با تکميل فرم رسيدگي به شکايات ، مراحل بررسي و تجزيه و تحليل مشکلات راحتر و سريعتر انجام گيرد.شما مي توانيد با کليک بر روي فرم زير،انتقاد يا شکايت خود را اعلام  نمائيد
.
تاریخ به روز رسانی:
1392/04/04
تعداد بازدید:
2973
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس : شهركرد – خيابان پرستار

تلفن تماس: 32225505،32220016-038

دورنگار: 32243715 -038
تاریخ بروز رسانی 1398/04/25
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal