بیمارستان هاجر شهرکرد
۱۳۹۸ چهارشنبه ۱ خرداد
تعامل با بیمار و جامعه
تعامل با بيمار و جامعه Patient and public involvement

در اين محور به مسائلي چون اهميت ارائه مشاوره به بيماران و مديريت خدمات ارتباطي، توجه به بيمار بعنوان شريك و درگير كردن او در امر درمان و ايجاد فرهنگ انعطاف پذير و مشاركتي پرداخته مي شود. بر اساس اين محور بيمارستان بايستي فرايند رسيدگي به شكايات را به منظور افزايش وفاداري،‌ رضايت بيماران و نيز بهبود كيفيت خدمات به گونه اي كارا و اثربخش طرح ريزي و طراحي نمايد. 
 
 
جهت دریافت پمفلت های "آموزش به بیمار سری اول" اینجا کلیک کنید
جهت دریافت پمفلت های "آموزش به بیمار سری دوم" اینجا کلیک کنید
تاریخ به روز رسانی:
1391/09/09
تعداد بازدید:
2776
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس : شهركرد – خيابان پرستار

تلفن تماس: 32225505،32220016-038

دورنگار: 32243715 -038
تاریخ بروز رسانی 1398/03/01
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
Powered by DorsaPortal