سلام دوستان خوبم.
همه جا در مورد بازاریابی محتوایی صحبت میشه و از اهمیتش میگن. اینکه دیگه مخاطب ها رو نمیتونیم به زور بهشون محضولی رو بفروشیم و اونها هوشمندتر از قبل شدند.
سفر محتوا تو مصاحبه ای که با یاور مشیرفر انجام داده ، سوالایی رو از این فعال حوزه کانتنت پرسیده که ما بتونیم به اهیت بازاریابی محتوایی پی ببریم و با مفهوم اون آشنا بشیم.
سوالایی مثل:
آیا اصلا دونستن تعاریف بازاریابی محتوایی مهمه ؟ چقدر لازمه و چقدر به ما کمک می کنه ؟
چقدر باید بازاریابی محتوایی یاد بگیریم و بعد به سراغ عمل کردن به اون یادگیری بریم ؟
وقتی مطالعات و نمونه های موفق خارجی را می خونیم چطوری باید در ایران و کسب و کارمون پیاده سازی کنیم ؟
تعاریف بازاریابی محتوایی و استراتژی محتوایی و تفاوت این دو چیه؟
نقش مدیر ارشد محتوا در تعاریف استراتژی و بازاریابی محتوایی چیه؟
و......
این مصاحبه رو میتونید از اینجا گوش جان بدید.
خیلی ممنون از همراهیتون