دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
۱۴۰۳/۲/۸
1402/12/05
آئین آفتتاح مرکز مردمی «نفس» در راستای طرح تحقق جوانی جمعیت در شهرستان بن

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بن، مراسم افتتاحیه مرکز نفس (نجات فرزندان سقط) با حضور فرماندار شهرستان بن، دکتر حیدری رئیس شبکه بهداشت و درمان، سرهنگ کبیری رییس بسیج جامعه پزشکی استان، امام جمعه شهر وردنجان و جمعی از مسئولین شهرستانی، معاون بهداشتی، مسئول امور اداری و مسئول و کارشناسان واحد سلامت جمعیت، خانواده و مدارس شبکه بهداشت و درمان در محل پایگاه سلامت شماره 2 بن برگزار شد.

دکتر حیدری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بن در این مراسم با تشریح اهداف نظام سلامت از طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، تبعات کاهش جمعیت جوان را بیان کرد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه از جمله عوامل تأثیرگذار بر کاهش نرخ رشد جمعیت افزایش آمار سقط‌ جنین است، گفت: از سقط‌های عمدی غیرقانونی به‌عنوان قتل خاموش یاد می‌شود و از نظر وجدان بشری به‌هیچ‌وجه قابل‌ پذیرش نیست و علاوه‌برآن که این کار از نظر دینی حرام بوده و خلاف قوانین و مصداق جرم است. به همین مناسبت مرکز مردمی «نفس» در راستای پیشگیری و مقابله با سقط عمدی غیرقانونی جنین راه‌اندازی و آماده فعالیت است.

این مرکز که در زمینه آموزش، مراقبت و مشاوره در حوزه حفظ حیات جنین فعالیت خواهد کرد در محل مرکز خدمات جامع سلامت شماره 2 بن ( بهداری قدیم) مستقر بوده و آماده ارائه خدمات مرتبط با آموزش و مراقبت از جنین می باشد.

تعداد بازدید:
36
نویسنده:
منبع:
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بن
آدرس : بن ، میدان بابا پیراحمد ،جنب اداره مالیاتی، شبکه بهداشت شهرستان بن
کدپستی : 8858158494     تلفن :  33720926-038
دور نگار :  33720211 -038
@skums.ac.ir
تاریخ بروز رسانی 1403/02/08
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal