کمیته تحقیقات دانشجویی
۱۴۰۳/۷/۶
1403/04/23
نصب و راه اندازی دستگاه DNA Sequencer در آزمایشگاه جامع تحقیقات

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از نصب و راه اندازی دستگاه DNA Sequencer در آزمایشگاه جامع تحقیقات این دانشگاه خبر داد.

به گزارش وبدا، دکتر سید محمد عمرانی در تشریح این خبر اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات آزمایشگاهی تخصصی در راستای تعیین توالی DNA به کلیه محققین استان، دستگاه ABI 3500 DNA Sequencer در آزمایشگاه جامع تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نصب و راه اندازی گردید.

وی افزود: این دستگاه در حال حاضر یکی از سریعترین دستگاه های تعیین توالی است که تمامی خوانش های فرگمنت و سنگر را با بالاترین دقت و در کمترین زمان انجام می دهد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تصریح کرد: این سیستم برای اطمینان از دقت و انعطاف بالا در شرایط آزمایشگاهی دقیق طراحی شده است و نتایج قابل اعتمادی را ارائه می دهد که برای تحقیق و تشخیص بسیار مهم است.

وی خاطرنشان کرد: این دستگاه برای تعیین توالی نوکلئوتیدها در یک نمونه DNA ، تجزیه و تحلیل دقیق پروفایل ژنتیکی و همچنین در زمینه تشخیص پزشکی به ویژه در شناسایی و تحقیق جهش های ژنتیکی مرتبط با بیماری های مختلف استفاده می‌شود.

دکتر عمرانی ادامه داد: هم اکنون آزمایشگاه جامع تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد آماده همکاری با کلیه اعضا هیئت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزشی و پژوهشی، دانشجویان و سایر پژوهشگران در راستای ارائه انواع خدمات تعیین توالی DNA است.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند جهت دریافت کاربرگ پذیرش و شرایط ارسال نمونه به سایت آزمایشگاه جامع به نشانی https://crl.skums.ac.ir/ مراجعه نمایند.

 
 
تماس با ما:

آدرس دفتر مرکزی کمیته:

شهرکرد، بلوار کاشانی، ستاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، ساختمان چهار طبقه، طبقه چهارم، معاونت تحقیقات فناوری، دفتر کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی

شماره تماس کمیته 33349508

ایمیل کمیته:

SKUMS.SRC.2023@GMAIL.COM

لینک عضویت در کمیته: (اینجا کلیک کنید)

آدرس کانالهای اطلاع رسانی کمیته

ایتا: https://eitaa.com/skumsCsrc
تلگرام: https://t.me/skumsCsrc

یا بارکد را اسکن نمایید:

تعداد بازدید:
83
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس: شهركرد، بلوار كاشاني، ستاد دانشگاه، ساختمان شماره 2
كد پستي: 8815713471   تلفن: 33349508-038
دور نگار:            -038
 src@skums.ac.ir 
تاریخ بروز رسانی 1403/07/05
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal