مدیریت حراست
۱۴۰۳/۷/۲۹
1403/04/13
دعوت به حضور حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری
نظام مقدس جمهوری اسلامی از نخستین روز استقرار، حیات و هویت خود را به انتخاب مردم گره زد و از رفراندوم فروردین 1358 برای تعیین نوع حکومت پس از انقلاب تا به امروز، دهها انتخابات برای تعیین مسئولان رده های مختلف کشور برگزار نمود. اینک چهل و پنج سال از استقرار نظام اسلامی که نتیجه صدها سال مبارزه و مجاهدت و ایثار ملت بزرگوار برای استقرار عدالت و اخلاق و امنیت و رفاه در ایران مان بود، می گذرد و ملت عزیز ایران، باز هم باید به پای صندوق های رای برود و انتخاب کند؛ انتخابی که یک سال زودتر از موعد و در پی شهادت رئیس جمهور محبوب و انقلابی، رقم خواهد خورد؛ "انتخاب" حضور در پای صندوق های رای برای "انتخاب" رئیس جمهور.
وقایع هفته های اخیر به وضوح نشان می دهد که دشمنان و بدخواهان ایران، هر چه به روز 8 تیر نزدیک می شویم، با شدت و حجم بیشتری بر طبل تحریم و عدم حضور می کوبند تا مردم را از مشارکت در تعیین سرنوشت شان بازدارند.
حال آنکه انتخابات، راه‌حل مشکلات کشور است و به فرموده رهبر معظم انقلاب؛ ""اگر انتخابات در کشور نباشد یا دیکتاتوری است یا هرج و مرج... و این انتخابات‌ها یکی از بزرگ‌ترین محسناتش جلوگیری از رکود است... مردم با انتخابات، کسانی را که با فکر سیاسی و جهت‌گیری سیاسی یا اقتصادی یا فرهنگی آن‌ها همراه‌اند، سر کار می آورند.""

تعداد بازدید:
79
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت

آدرس : شهرکرد، بلوارکاشانی، ستاد دانشگاه، طبقه اول
کدپستی :8815713471           تلفن :33334594-038
                   دور نگار :3333017-038
                      herasat@skums.ac.ir    
تاریخ بروز رسانی 1403/07/28
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal