واحد حفاظت اسناد |
1- برنامه ریزی و تأمین
موجبات لازم در زمینه امور حفاظتی اسناد طبقه بندی شده.
2- استقرار سیستم مناسب
جهت حراست و حفاظت از مدارک محرمانه و مخازن سوالات.
3- ایجاد بایگانی منظم موضوعی و پرسنل و تعیین چگونگی نگهداری و حراست از
اسناد.
4- طبقه بندی اسناد و مدارک بر حسب درجه اهمیت و حساسیت با نظر تهیه
کننده سند.
5- انجام اقدامات لازم در جهت جلوگیری از افشاء غیر مجاز مذاکرات و صورت
جلسه ها.
6- تهیه و تنظیم، تکثیر و نسخه برداری نامه های طبقه بندی شده و دستورالعمل ها با
نظر مسئول مستقیم.
7- تهیه و تنظیم سیستم
مطمئن بایگانی، ارسال و مراسلات و گردش اسناد.
8- دریافت اسناد و مدارک محرمانه واصله از سازمانهای مختلف و حراست از
آنها بر اساس مقررات مربوط.
9- صدور کارت تردد و شناسایی پرسنل و کد نمودن آن. |
تاریخ به روز رسانی: | 1401/01/24 |
تعداد بازدید: | 2429 |