۱۴۰۳ دوشنبه ۵ آذر
ستاد اجرايي پرونده الكترونيك سلامت دانشگاه
 
درباره کمیته :
استقرار پرونده الکترونیک سلامت به عنوان ابزار راهبردی نظام ارجاع و پزشک خانواده ، یکی از مهم ترین اولویت های اجرایی نظام سلامت در سال جاری .
خوشبختانه با تاکید و راهبری مقام محترم وزارت ، سازماندهی شورای سیاستگذاری و همت و همدلی معاونین محترم ستادی ، مدیران ارشد سازمانهای بیمه گر پایه و نظام پزشکی و روؤسا ، معاونین و کارشناسان دانشگاه های نمونه ، اجرای پرونده به شکل مطلوبی متصل و یکپارچه شده و در زمینه توسعه عملیاتی در پهنه کشوری فراهم شده است .
 
رئیس کمیته:
 سرپرست دانشگاه 
 
دبیر کمیته :
 معاون محترم معاونت درمان

اعضاء کمیته :
 مدیر محترم درمان
د معاون محترم توسعه مدیریت و منابع دانشگاه
 مدیر کل سازمان بیمه سلامت استان
مدیریت آمار وفناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی
 مسئول his دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
 کارشناس مسئول اداره آمار و مدارک پزشکی
رئیس اداره اقتصاد درمان معاونت درمان
 کارشناس اداره اقتصاد درمان معاونت درمان
 کارشناس اداره اقتصاد درمان
 سرپرست معاونت بهداشتی
 سرپرست معاونت آموزشی
 رئیس اداره اسناد و پزشکی بیمه سلامت
 معاون فنی سازمان بیمه سلامت
 رئیس سازمان نظام پزشکی
 
شرح وظایف اعضاء :
- بروزرسانی، پشتیبانی و مدیریت امنیت اطلاعات پرونده الکترونیکی سلامت
- مدیریت و پشتیبانی داده‌های پرونده الکترونیک سلامت در دانشگاه و واحدهای تابعه
- بررسی و پیگیری خطاهای مربوط به سامانه سپاس
- شرکت در جلسات کارشناسی مرتبط به تغییرات در پرونده الکترونیکی سلامت ایران
- تهیه گزارشات موردی مورد درخواست مدیران یا سایر واحدها ازسیستم پرونده الکترونیکی سلامت ایران
- بررسی خطاهای اعلام شده توسط کارشناسان فناوری بیمارستانها و راهنمایی یا رفع خطا در حد امکان
-پیاده‌سازی، توسعه و پشتیبانی مخازن داده پرونده الکترونیکی سلامت در دانشگاه‌ و واحدهای تابعه
- فرهنگسازی در حوزه پرونده الکترونیکی سلامت
-آموزش مخاطبان، ذینفعان و کاربران عمومی و تخصصی در حوزه سپاس و داشبردهای مدیریتی
 
مصوبات :
1- مقرر گردید با توجه به ساختار تعیین شده ابلاغ اعضاء ستاد اجرایی پرونده الکترونیک سلامت صادر گردد.
2- اولویت پروژه های ستاد اجرایی پرونده الکترونیک سلامت در سال 1398 به ترتیب:
2- 1- ارسال الکترونیک اسناد ( دبیر کمیته: دکتر محسن درخشان-معاون درمان)
2-2  نظام ارجاع الکترونیک ( دبیر کمیته: دکتر محسن درخشان-معاون درمان)
2-3  نسخه نویسی الکترونیک (حذف دفترچه با اولویت کلینیکها و مطبهای دولتی)(دبیر کمیته: دکتر صفر فرامرزی-مدیر کل سازمان بیمه سلامت استان
2- 4 امضای الکترونیک
3- کلیه کمیته های فوق الذکر به صورت هفتگی تشکیل گردد و نتایج اقدامات انجام شده در جلسه ستاد اجرایی پرونده الکترونیک منعکس گردد. آخرین جلسه هفتگی ستاد اجرایی پرونده الکترونیک سلامت در محل دفتر ریاست دانشگاه و با حضور ایشان جهت ارائه گزارش کار تشکیل خواهد شد.
 
 
تاریخ به روز رسانی: 1403/08/02
تعداد بازدید: 2396
Powered by DorsaPortal