درباره کمیته : معاونت درمان دانشگاه، میبایست ستاد هدایت مدیریت نظام ارجاع را تشکیل دهد و ابلاغ اعضای ستاد همراه با گزارشهای پیشرفت برنامه موجود باشد. گزارش عملکرد این ستاد می بایست درجلسات مدیریتی دانشگاه مطابق ماده ۷ دستورالعمل پیوست بخشنامه شماره ۲۵۳/۱۰۰د مورخ ۳۰/۳/۹۶ بررسی شود. این ستاد به منظور هماهنگی ارجاع و بازخورد آن بین سطوح اول، دوم و سوم؛ ستاد هدایت مدیریت ارجاع دانشگاه (تحت نظارت معاونت درمان دانشگاه) با وظایف زیرتشکیل می شود .
رئیس کمیته : معاون درمان دانشگاه دبیر کمیته : فردمطلع به نظام ارجاع را به عنوان دبیر این ستاد تحت نظارت معاون درمان دانشگاه خود تعیین کنند.
اعضاء کمیته : - نماینده معاونت بهداشتی دانشگاه - نماینده بیمه های پایه - مدیرآمار و فناوری اطلاعات دانشگاه - مدیر امور مالی دانشگاه/دانشکده - نمایندگان سازمان نظام پزشکی شرح وظایف اعضاء : ۱- تدوین و به روزرسانی نقشه نظام ارجاع در سطح دانشگاه با همکاری بیمه های پایه ۲- هماهنگی فرآیند ارجاع بین سطح اول و دوم و بیمه های پایه ۳- مدیریت و پایش نوبت دهی الکترونیک در سطح دوم و سوم و فرآیند اطلاع رسانی به بیماران از طریق راه اندازی سامانه پیامکی/سیستم تلفنی/ سایت اطلاع رسانی و .... ۴- بررسی اتصال سامانه های سطوح مختلف برای ارجاع و بازخورد ۵- تحلیل اطلاعات ارجاع و بازخورد به سطح اول و دوم و گزارش به ستاد اجرایی دانشگاه ۶- هماهنگی با بیمه های پایه برای نظارت بر فرآیند پرداخت بیمه مبتنی بر سطح ارائه خدمت براساس نقشه ارجاع ۷- -آموزش و توانمند سازی نیروی انسانی در سطوح مختلف |