۱۴۰۳ شنبه ۳ آذر
فرایند رسیدگی به شکایات

روند رسيدگي به شكايات توسط واحد رسيدگي به شكايات( امور حقوقي )


در صورتي كه شخصي شكايتي دارد , بايد ابتدا به واحد رسيدگي به شكايات مراجعه و در آن واحد شكايت خود را به صورت كتبي و اگر توانايي نوشتن نداشت به صورت شفاهي ارائه نمايد كه واحد رسيدگي به شكايات خود نت برداري مي نمايد.

بعد از ثبت در دفتر شكايت و شماره گذاري شكايت مراجعه كننده و اخذ دستور پيگيري از رياست يا مديريت بيمارستان توسط واحد رسيدگي به شكايات, اين واحد پيگير بررسي شكايت شاكي ميگردد.

در زمان بررسي از متشاكي دعوت به عمل مي آيد و يا اينكه به همراه با شاكي به صورت حضوري در بخش حاضر مي شوند و از طريق مسئول بخش پيگير مي گردند.

بعد از جمع بندي, حتما به شاكي اطلاع رساني ميگردد.

در صورت اثبات موضوع كه متشاكي قصور يا كوتاهي داشته با دستور رياست مركز با او برخورد خواهد شد.

و در صورتي كه , مورد پيگيري, و قصور محرز نشد مراتب به اطلاع شاكي بصورت تلفني مي رسد.
در موارد خاص انعكاس شكايت به مراجع ما فوق مثل سازمان نظام پزشكي يا معاونت درمان و ... محتمل است.
 
 عنوان
مشاهده و دانلود
فرم شكايات
مشاهده
فرآيند شكايات
مشاهده
 
 
تاریخ به روز رسانی: 1397/05/31
تعداد بازدید: 6234
Powered by DorsaPortal