۱۴۰۴ چهارشنبه ۲۷ شهريور
1404/03/18
/Dorsapax/Data/Sub_3/File/photo19075483444C.jpg
برگزاری جلسه اصلاح و احصا فرآیندهای دانشگاه در راستای سیاستهای وزارت بهداشت
جلسه اصلاح و احصاء فرآیندهای دانشگاه در راستای سیاستهای وزارت بهداشت باحضور: مدیریت محترم توسعه سازمان و تحول اداری،کارشناس اسناد و مدارک دانشگاه و کارشناسان تحول اداری و با محوریت: بررسی وضعیت موجود و نیازهای پیشرو برگزار شد.
🔸الکترونیکی شدن فرآیند بایگانی اسناد و مدارک در کلیه واحدهای تابعه دانشگاه، با هدف تسهیل دسترسی، افزایش امنیت اطلاعات و کاهش هزینههای فیزیکی نگهداری اسناد.
🔹افزایش بهرهوری سازمانی از طریق یکپارچهسازی فرآیندها، حذف موازیکاریها، و بهکارگیری فناوریهای نوین اطلاعاتی در مدیریت مستندات.
🔸در ادامه، کارشناس اسناد و مدارک دانشگاه گزارشی از وضعیت فعلی بایگانیها و چالشهای موجود ارائه کرد.
اجرای این برنامه، گامی مؤثر در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک و ارتقاء کارایی و اثربخشی نظام اداری دانشگاه خواهد بود.
🗓 یکشنبه 18 خرداد ماه 1404
📍 دفتر مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه
تعداد بازدید:
11
Powered by
Dorsa
Portal