دانشگاه علوم پزشكي شهركرد
1403/03/22
اطلاعیه جذب نیروی پیام آور بهداشت
بدینوسیله به اطلاع کلیه فارغ التحصیلان رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ،پرستاری ، اتاق عمل ، هوشبری ، پرتوشناسی(رادیولوژی) ، آزمایشگاه تشخیص طبی، فوریتهای پزشکی، علوم تغذیه، فناوری اطلاعات سلامت، بهداشت عمومی و مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی که متقاضی انجام خدمت سربازی در قالب قانون پیام آوران بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی استان چهار محال و بختیاری می باشند می رساند با مراجعه به سامانه اینترنتی http:/tarhplus.behdasht.gov.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. ضمنا مراتب ذیل در این خصوص متذکر می گردد:

-مشمولان پس از فارغ التحصیلی در ابتدا باید به مراکز پلیس + 10 مراجعه کرده و با تکمیل مدارک، برگه اعزام به خدمت خود را دریافت نمایند .
 
-از جمله مدارک مورد نیاز برای ثبت نام، اطلاعات شناسنامه و کارت ملی، تصویر برگه اعزام به خدمت و تصویر صفحه دوم شناسنامه برای متأهلین می باشد.
 
-زمان ثبت نام پیام آوران بهداشت بر اساس تاریخ اعزام مشمولین نظام وظیفه به خدمت اعلام می شود. به همین دلیل داوطلبان پس ار دریافت برگه اعزام به خدمت خود از مراکز پلیس + 10 با توجه به تاریخ اعزام درج شده در برگه ، نسبت به ثبت نام در طرح پیام آوران بهداشت بپردازند.
 
-مهلت ثبت نام پیام آوران بهداشت حداکثر تا 30 روز قبل از تاریخ اعزام مشمولین به خدمت سربازی است و پس از پایان این زمان فرصت مجددی برای ثبت نام یا ویرایش اطلاعات در اختیار داوطلبان قرار نمی گیرد در نتیجه مشمولان باید در زمان مشخص به سامانه ثبت نام مراجعه و از صحت تاریخ اعزام پیام آوری مندرج در سامانه با تاریخ اعزام درج شده در برگ اعزام به خدمت خود اطمینان حاصل نمایند.
 
- پذیرش فرد بعنوان پیام آور بهداشت پس از بررسی ، اعلام نیاز و تعیین محل خدمت در دانشگاه و نهایتا تایید توسط وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی صورت خواهد گرفت.
 
مدیریت منابع انسانی دانشگاه 
 
تعداد بازدید:
1965
نویسنده:
منبع:
Powered by DorsaPortal