اداره منابع انسانی بیمارستان هاجر(س) شهرکرد مسئول واحد:آقای حمید صادقی دزکی کارشناس ارشد مدیریت محل واحد:ساختمان اداری - طبقه اول تلفن داخلی2238 شرح وظایف و مسئولیتهای کارگزینی: 1. تهیه پیش نویسهای کارگزینی از قبیل : پیش نویس احکام انتقال،ترمیم حقوق ،مرخصی، ارتقاء گروه، مأموریت،اضافه کاری و تنبیه و تشویق و نظیرآن با اطلاع مقام ما فوق و رعایت قوانین و مقررات مربوط. 2. تهیه احکام پرسنلی 3. بررسی ارزشیابی کارکنان و اجرای صحیح ارزشیابی 4. آموزش پرسنل در خصوص شرح وظایف چگونگی ارزشیابی و حقوق قانونی پرسنل 5. تهیه گزارشات لازم از جمله گزارشات آماری و گزارشهایی که از سوی مسئولین مربوطه میشود 6. پیش بینی و تهیه احتیاجات پرسنل 7. شرکت در کمیسیونها و جلسات مختلف 8. انجام امور مربوط به تعاون ، بیمه و رفاه کارکنان 9. پاسخگویی ، مکاتبات اداری و سوالات مراجعین و مسئولین مربوطه 10. پیگیری امور مربوط به آموزش کارکنان ( استخدامی ، جدید الورود طرح لایحه و پیام آوران بهداشت ) 11. امور مربوط به کارکنان مشمول طرح لایحه نیروی انسانی ، پیام آوران بهداشت و ضریب k 12. انجام امور بازنشستگی کارکنان بازنشسته و کارکنانی که به بازنشستگی نائل می شوند 13. آموزش مسائل اداری و منابع انسانی به کارکنان در طول سال 14. اجرای طرح مسیر ارتقاء شغلی کارشناسان و کارکنان دسته های بهداشتی درمانی و همچنین مدیران و مشاوران ستادی 15. تشکیل کمیته مختلف مربوط به منابع انسانی در خصوص نقل و انتقالات ، آموزش ، ارتقاء گروه ، تغییر عنوان ، طرح تکریم ارباب رجوع و غیره و پیگیری مصوبات کمیته 16. انجام امور مربوط به مرخصی کارکنان 17. تهیه و تکمیل برگه های تخصیص جهت انتصاب و ارتقاء گرو ه و تعغیر عنوان 18. اجرای طرح های طبقه بندی مشاغل و تشکییل کمیته های مربوطه 19. انجام امر مربوطه به گزینش کارکنان 20. کنترل ورود و خروج پرسنل 21. بایگانی اسناد و مدارک مربوط به پرسنل 22. نظارت بر رعایت شئونات اسلامی در محیط کار 23.اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری 24.مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و بخشنامه های مربطه 25. پیگیری نیازهای استخدامی و اعلام نیاز دستگاه با توجه به پستهای بلاتصدی 26. انجام امورات مربوط به تمدید قرارداد کارکنان پیمانی و تکمیل فرم های تمدید قرارداد 27. انجام سایر امور ارجاعی |