۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ دي
متصدی پذیرش و اطلاعات

واحد پذیرش و اطلاعات بیمارستان هاجر(س) شهرکرد

مسئول واحد:آقای امین شیخی مقدم

متصدیان

               خانم شهلا خواجه علی

آقای فریدون حسین زاده

محل واحد:بلوک سی

تلفن داخلی: 2218

شرح وظایف مسئول پذیرش :

1- کسب دستور وبرنامه کاراز سرپرست مربوطه.

2- رعایت ضوابط تدوین شده جهت تکریم ارباب رجوع وجلوگیری از اتلاف وقت مراجعین .

3- تحویل گرفتن شیفت از پرسنل شبکارورسیدگی به مشکلات پرسنل شبکار .

4- تماس با بخشها جهت تخصیص تخت به بیماران بستری وهماهنگی با سوپروایزر بالینی بیمارستان.

5- اطلاع رسانی مرخصی وجابجایی پزشکان به مراجعین ،کارکنان واحد پذیرش وسایر واحد های مربوطه .

6- اخذ رضایت آگاهانه جهت درمان واعمال جراحی از بیماران با درنظر گرفتن جنبه های قانونی.

7- رعایت کلیه موارد خواسته شده از سوی سازمانهای بیمه گر طرف قرارداد .

8- راهنمایی وارجاع صحیح بیماران کلینیک جهت تکریم ارباب رجوع وجلوگیری از سرگردانی مراجعین .

9- ثبت وقت اعمال جراحی در سیستم رایانه ای وتوجیه بیماران برای تهیه مدارک لازمه برای عمل.

10- کنترل تکمیل و تشکیل پرونده اورژانس جهت بخش زایشگاه واورژانس .

11- تحویل گرفتن پرونده کنسل شده از واحد ترخیص وساماندهی آنها.

12- کنترل رعایت استانداردهای برگه دستور بستری وهماهنگی با پزشکان وتهیه گزارش به مسئول مربوطه.

13- هماهنگی امور جاری با واحد ترخیص ،درآمد ،بیمه گری جهت راهنمایی مراجعین .

14- نظر خواهی ورفع شکایات مراجعین وکسب رضایتمندی مراجعین وپرسنل .

15- ارائه گزارش عملکردکتبی ماهیانه به رئیس اداره مدارک پزشکی .

16- ممیزی پرونده بیماران مرخص شده .

17- درخواست کالا و برآورد مایحتاج ماهیانه .

18- انجام کلیه امور محوله از سوی سرپرست مربوطه .

تاریخ به روز رسانی: 1402/02/13
تعداد بازدید: 3385
Powered by DorsaPortal