معرفی |
مرکز آموزشی درمانی هاجر(س) سوپروایزر آموزشی سرکار خانم نیر دانش کارشناس پرستاری
محل دفتر: بلوک آ- طبقه سوم
تلفن داخلی: 2332
سوپروایزر آموزشی پرستاری است که مسئولیت فعالیت
آموزشی پرستاری و مامایی مرکز آموزشی -درمانی را تحت نظارت
مدیر
پرستاری و در جهت اهداف سازمان بر عهده دارد.
شرح
وظایف سوپروایزر آموزشی براساس اصول مدیریت بشرح زیر می باشد:
1. تعیین
اهداف آموزشی ( کوتاه مدت ، میان مدت ، بلند مدت)
2. تعیین
نیازهای آموزشی ( مددجو و خانواده ، رده های مختلف کادر پرستاری و مامائی و کارکنان
جدید الورود)
3. تعیین
اولویتهای آموزشی و تدوین برنامه های آموزشی مستمر و مدون جهت رفع نیازهای آموزشی
4. اجرای
برنامه های آموزشی با همکاری ومشارکت سایر گروهها
5. تهیه و
تنظیم ابزار مناسب جهت ارزیابی عملکرد و فعالیت های آموزشی بخشهای مرتبط
6. تهیه و
تنظیم ابزار مناسب ارزیابی خدمات پرستاری و مامائی مورد نیاز مددجویان
7. هماهنگی
در اجرای برنامه کارورزی دانشجویان و کارآموزان گروههای پرستاری و مامائی
8. پیشنهاد
تهیه کتب ، مجلات ، جزوات و وسایل کمک آموزشی جهت ارتقاء سطح آگاهی کارکنان گروه
پرستاری و مامائی
9. تشکیل
کمیته آموزش پرستاری
10. هماهنگی
جهت تشکیل و شرکت در کلاسهای آموزش مداوم و برنامه جامع آموزشی واحد ذیربط
11. پیشنهاد
ایجاد زمینه های تشویقی جهت مشارکت فعال پرسنل در فعالیت های آموزشی و پژوهشی
12. همکاری و
مشارکت در نظارت و کنترل واحدها جهت نیاز سنجی آموزشی کارکنان و مددجویان
13. همکاری و
هماهنگی با سوپروایزر بالینی و کنترل عفونت در امر آموزش
14. همکاری و
هماهنگی با سرپرستاران و مربیان در جهت ارتقاء سطح آموزش
15. برنامه
ریزی و شرکت فعال در سمینارها ، کنگره ها جهت ارائه روشهای اثر بخش و موثرتر در
ارائه خدمات پرستاری و مامائی
16. ارائه
تازه ها و نتایج تحقیقات جدید ( به شکل کنفرانس ، جزوات / پمفلت و..)
17. همکاری و
مشارکت در انجام طرح های پژوهشی
18. هدایت و
آموزش کارکنان در راستای :
الف – حسابرسی کیفی خدمات پرستاری
ب – ارزشیابی عملکرد کارکنان در
ارائه خدمات
ج-
ارزشیابی عملکرد کارکنان در ارائه آموزش به مددجو و خانواده
19. هدایت و
آموزش کارکنان در اجرای برنامه های آموزشی واحدهای ذیربط
20. هدایت و
آموزش در جهت تهیه جزوات ، پوسترها ، فیلم ها و پمفلت های آموزشی جهت کارکنان و
مددجویان
21. ثبت و
گزارش و پاسخگویی کلیه فعالیت های آموزشی به مدیر خدمات پرستاری
22. کنترل و
نظارت بر آموزش های انجام شده در واحدهای ذیربط با استفاده از ابزار مناسب
23. کنترل و
نظارت بر وجود امکانات و شرایط آموزشی در واحدها
24. ارزیابی
اثربخشی آموزش های انجام شده از طریق :
- کنترل
حسابرسی کیفی خدمات ارائه شده
- بررسی
رضایتمندی مددجویان
- بررسی
رضایتمندی کارکنان پرستاری
25. کنترل و
نظارت بر شرکت فعال رده های مختلف پرستاری ( در شیفت ها ی مختلف ) در برنامه های
آموزشی براساس سرانه آموزش پرستاری
26. مشارکت
در کمیته ارزشیابی کارکنان
27. شرکت در
کلیه جلسات آموزشی مرتبط پرستاری |
تاریخ به روز رسانی: | 1402/02/27 |
تعداد بازدید: | 1892 |