۱۴۰۳ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت
کارگزینی
  
 
 سرپرست: عبدالله حسن زاده
 رشته تحصیلی : کارشناسی ارشد مدیریت دولتی
 شماره تماس : 33332006
 
 
پرسنل واحد:
 
کارگزین : رمضان حقیقی
کارگزین :معصومه امیدی
 کارگزین : کبرا شیروانی
 
شرح وظایف

  • اجرای قوانین و آئین نامه های استخدامی اعضاء هیئت علمی و کارکنان غیر آموزشی
  • تهیه و ارائه برنامه های رفاهی کارکنان دانشگاه و نظارت بر حسن اجرای آن
  • رعایت حقوق قانونی کارکنان دانشکده و جلوگیری از تضییع حق قانونی آنان
  • تهیه و پیشنهاد سیستم تشویق و تنبیه کارکنان به منظور رعایت عدالت اداری
  • انجام مراحل، ترفیع، مرخصی اعضاء هیئت علمی بر اساس مقررات و آئین نامه های مربوطه
  • تهیه احکام ترفیع و ارتقاء اعضاء هیئت علمی
  • نگهداری و تنظیم آمار و اطلاعات مربوط به اعضاء هیئت علمی و پرونده های استخدامی آنان
  • اجرای مصوبات انضباطی اعضاء هیئت علمی و اجرای خط مشی هائی که در این رابطه از طرف مقامات ذیصلاح ابلاغ گردیده است
  • انجام، ترفیع، مرخصی و برکناری کارکنان بر اساس مقررات و آئین نامه های مربوطه
  • اجرای مصوبات انضباطی کارکنان و رسیدگی به اجرای خط مشی هائی که در آن رابطه ابلاغ گردیده است
  • تهیه و تنظیم شرح شغل کارکنان
  • تخصیص پستهای ثابت سازمانی به طبقات شغلی رسته های مختلف طرح طبقه بندی مشاغل
  • اجرای دقیق طرح طبقه بندی مشاغل با همکاری واحدهای ذیربط
  • فراهم آوردن امکانات رفاهی برای کارکنان و اعضاء هیئت علمی با در نظر گرفتن امکانات و شرایط فنی و مالی دانشکده
  • انجام امور مربوط به بیمه و بهداشت و درمان کارکنان دانشکده
  • انجام مراحل بازنشستگی کارکنان و اعضاء هیئت علمی
  • انجام امور مربوط به حق التدریس اساتید
  • رسیدگی به فرمهای پروژه استخدامی به منظور حصول اطمینان از صحت پاسخ آنها
  • تهیه پیش نویس های کارگزینی از قبیل پیش نویس احکام انتقال ترمیم حقوق، مرخصی، معذوریت، ترفیع، اضافه کار و نظیر آن به اطلاع مقام مافوق و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه
  • تهیه پیش نویس خلاصه پرونده استخدامی و صورت پردازی از اوراق طبق دستور مقام مافوق
  • رسیدگی به پیشنهادات و تقاضاهای واصله مربوط به استخدام، تبدیل وضع استخدامی، ترفیع، بازنشستگی و تعیین برقراری حقوق بازنشستگی و یا وظیفه
  • انجام امور مربوط به تعاون بیمه و رفاه کارمندان
  • برنامه ریزی و تمشیت و سرپرستی امور مختلف کارگزینی
  • اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدبیر لازم به منظور حسن انجام هدفهای مورد نظر
  • استخدام و معرفی کارمندان واجد شرایط لازم جهت انجام مشاغل مورد نظر
  • تهیه ضوابط و دستورالعمل های لازم
  • شرکت در کمیسیون ها و جلسات مختلف
  • پیش بینی احتیاجات پرسنلی سازمان متبوع و اقدام در مورد تأمین این احتیاجات
  • مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل
  • اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری
  • تهیه گزارشات لازم
      شاره اتاق : 87
 
 
 
تاریخ به روز رسانی: 1402/10/16
تعداد بازدید: 1409
Powered by DorsaPortal