۱۴۰۳ يکشنبه ۱۰ تير
1397/05/04 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/image_2018_7_26-7_3_33_791_tpd.jpg
پيگيري مطالبه دانشجويان پزشكي بورسيه براي شركت در آزمون تخصص در حضور وزير بهداشت
وب دا؛ نماينده مردم شهرستان لردگان در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه بيش از 70 دانشجوي پزشكي بورسيه در اين رشته از طريق كنكور با تعهد به خدمت در مناطق محروم مشغول به خدمت هستند، درخواست تعدادي از اين دانشجويان براي شركت در آزمون تخصص را در حضور وزير بهداشت مطرح كرد.
به گزارش وب دا؛ دكتر محمد خالدي سردشتي ، در ادامه پيشنهاد فراهم نمودن امكان تحصيل اين دانشجويان در رشته هاي تخصصي با تعهد به خدمت مضاعف در مناطق محروم و با شرايط خاص را مطرح نمود.
وي با اشاره به برگزاري كميسيون آموزشي و تحقيقات هيئت علمي و حضورر تعدادي از اعضاي هيئت علمي دانشگاه ها در اين كميسيون افزود: كمبود فضاي فيزيكي بعنوان عمده ترين مشكل از سوي دكتر برزو خالدي فر سرپرست معاونت آموزشي دانشگاه علوم پزشكي شهركرد در اين جلسه مطرح شد.
دكتر خالدي راه اندازي اورژانس هوايي را از اقدامات موثر در راستاي ارتقاء سطح خدمات و توجه به نياز مبرم مردم استان به اورژانس هوايي عنوان كرد و افزود: كاهش هزينه هاي درماني مردم از دستاوردهاي حوزه سلامت و از اقدامات رضايتبخش دولت طي سال هاي اخير است.
وي با بيان اينكه با اجراي برنامه تحول نظام سلامت مردم ديگر دغدغه تامين هزينه هاي درماني را ندارند افزود: نبايد اين خدمت را از ياد برد و بايد با حمايت از اين اقدام به ادامه آن كمك كرد.
تعداد بازدید: 201
Powered by DorsaPortal