۱۴۰۳ جمعه ۶ مهر
1399/10/01 /Dorsapax/Data/Sub_47/File/w.jpg
اختتامیه کمیته داوران آثار جشنواره
اختتامیه کمیته داوران آثار جشنواره کشوری، علمی، فرهنگی، هنری "زندگی و مقابله با کرونا برگزار شد
وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری از برگزاری اختتامیه کمیته داوران آثار جشنواره کشوری، علمی، فرهنگی، هنری "زندگی و مقابله با کرونا" خبر داد.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: اختتامیه این جشنواره با محوریت معرفی صاحبان آثار برگزیده در بیست و هفتمین روز از آذرماه 99 با حضور معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی استان، اعضای کمیته داوری و جمعی از داوران در سالن جلسات معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد.
وی تصریح کرد: در ابتدای این جلسه ضمن یادآوری اهداف برگزاری جشنواره، میزان استقبال مردم برای شرکت در این جشنواره با توجه به مدت محدود برای خلق و ارسال آثار بسیار خوب ارزیابی شد.
وی گفت: همچنین ضمن تقدیر و تشکر از همکاری معاونت های مختلف دانشگاه برای تقبل مسئولیت دبیری جشنواره، همکاری و حمایت در برگزاری جشنواره، تلاش یکایک عوامل اجرایی و داوران در امر خطیر داوری آثار قابل تقدیر و دستاورد های و تجارب حاصل از برگزاری این رویداد علمی، فرهنگی و هنری قابل توجه ارزیابی شد.
درخشان با بیان اینکه استارت برگزاری جشنواره از یک ماه قبل خورده شد و با توجه به مقارن شدن زمان برگزاری آن با میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و هفته پرستار افزود: در این مدت کوتاه، اطلاع رسانی لازم از طریق شبکه های اجتماعی، رسانه ها و با هماهنگی وزارت بهداشت پوستر جشنواره برای اطلاع و دعوت دانشگاه های برای شرکت در جشنواره به خوبی انجام و از سراسر کشور آثاری به دبیرخانه جشنواره ارسال گردید.
به گفته وی، اسامی برگزیدگان جشنواره به زودی از سوی کمیته داوران جشنواره به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.
تعداد بازدید: 449
Powered by DorsaPortal