مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۹
1399/06/26
تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت سالروز تاسیس اورژانس و روز ملی اورژانس وفوریت های پزشکی

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری فرا رسیدن، چهل و پنجمین سالروز تاسیس اورژانس و روز ملی اورژانس و فوریت های پزشکی را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی افزود: نامگذاری بیست و ششم شهریور بعنوان ، روز ملی اورژانس و فوریت های پزشکی فرصتی است برای قدردانی از عزیزانی که همواره فرشتگان نجات بخش جان حادثه دیدگان می شوند.
وی با اشاره به افزایش وسایل حمل و نقل و بروز حوادث جاده ای از یک سو و افزایش بار بیماریهای مزمن و غیر واگیر و سکته های قلبی و مغزی از سویی دیگر افزود: این امر نیاز به خدمات رسانی در حوزه پیش بیمارستانی را صد چندان و بر اهمیت و ارزش خدمات اورژانس افزوده است.
دکتر شیرانی، همچنین با اشاره به نقش مهم تکنسینهای فوریت پزشکی در ارائه خدمات اولیه به مصدومین حوادث جاده ای و غیر جاده ای و نجات جان بیماران و بازگشت علائم حیاتی و ارمغان زندگی دوباره به بیماران اظهار داشت: روزهای سخت شیوع بیماری کرونا و تلاش های بی دریغ تکنسین های فوریت های پزشکی برای نجات جان حادثه دیدگانی که ابتلایشان به کرونا نامعلوم و خطر انتقال بیماریشان در صورت ابتلا به این بیماری منحوس قطعی است، همت این عزیزان را بیش از هر زمان دیگری ستودنی و تلاششان را قابل تقدیر کرده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، توفیق خدمت به خلق و نجات جان انسان ها را موهبتی بزرگ و خدادادی دانست و با ابراز امیدواری نسبت به این که دعای خیر نجات یافتگان و خانواده های آنها همواره بدرقه راه یکایک پرسنل خدوم و زحمتکش اورژانس باشد از درگاه خداوند متعال برای این عزیزان سلامتی، کامیابی و موفقیت روز افزون مسئلت نمود.
تعداد بازدید:
801
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal