مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۳۱
1399/06/27
راه اندازی اورژانس هوایی از نیازهای مبرم چهارمحال و بختیاری است که با همکاری مسئولین امر محقق گردید
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری از افتتاح پایگاه اورژانس هوایی این استان همزمان با روز اورژانس خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی با اشاره به وجود مناطق سخت گذر، صعب العبور و کوهستانی بودن منطقه، اورژانس هوایی را از نیازهای مبرم چهارمحال و بختیاری برشمرد که پس از رایزنی های مسئولین و با مساعدت وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه کشور برای تامین نقدینگی آن ، امروز و همزمان با چهل و پنجمین سالگرد تاسیس اورژانس پیش بیمارستانی افتتاح شد.
وی خاطر نشان کرد: اولین بالگرد اورژانس هوایی استان در سال 97 دچار سانحه شد و با سقوط آن دو نفر از بهترین تکنسین های اورژانس 115 و 3نفر از نیروهای خدوم هوانیوز جان باختند و طی این مدت ماموریت های هوایی اورژانس توسط بالگردهای استان های همجوار انجام می شد.
دکتر شیرانی در ادامه، ابراز امیدواری کرد: استقرار اورژانس هوایی استان نشاء خیر و برکات برای مردم این استان باشد.
گفتنی است، آئین افتتاح پایگاه اورژانس هوایی استان، بیست و ششم شهریورماه 99، با حضور خانواده های شهدای راه خدمت شهیدان رسول طاهری و ستار کاویانی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای راه خدمت، بویژه شهدای حادثه تلخ سقوط بالگرد اورژانس در اسفند ماه سال 97 از خانواده های این شهدا تقدیر به عمل آمد.
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی و ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه مردم و مسئولین قدردان زحمات و فداکاری های کادر بهداشت و درمان و تکنسین های خدوم اورژانس و تمامی کسانی که به نوعی به همنوعانشان ارائه خدمت می نمایند هستند، از خانواده های شهیدان کاویانی و طاهری خواستند دعایشان را بدرقه راه تمامی کسانی کنند که از امروز قرار است با بالگرد اورژانس هوایی استان نجات بخش جان انسان های نیازمند خدمات اورژانس باشند.
تعداد بازدید:
860
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal