مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۶
1399/06/27
پروژه های افتتاحی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری همزمان با روز اورژانس

وبدا؛ مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با چهل و پنجمین سالگرد تاسیس اورژانس پیش بیمارستانی و روز گرامیداشت اورژانس، چندین پروژه در استان افتتاح شد.
به گزارش وبدا؛ دکتر محمد حیدری افزود: پایگاه شماره 2 اورژانس سامان در پل تاریخی زمانخان با توجه به حجم زیاد گردشگران و تعداد ماموریت های قابل توجه در این منطقه گردشگری بویژه در نیمه نخست سال در بیست و ششمین روز از شهریورماه 99 افتتاح شد.
وی تصریح کرد: همچنین آئین افتتاح پایگاه اورژانس هوایی چهارمحال و بختیاری از دیگر پروژه هایی بود که پس از چشم انتظاری مردم با همت مسئولین، همزمان با روز اورژانس برگزار شد.
وی تصریح کرد: واحد EOC (مرکز هدایت عملیات و بحران)، سامانه تله مدیسین(تامین سلامت بیمار از راه دور) اورژانس استان چهارمحال و بختیاری نیز در این روز افتتاح شد.
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: واحد MCMC ( مرکز پایش مراقبتهای درمانی بیمارستانی) دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری و سامانه آسایار از دیگر پروژه های افتتاحی اورژانس 115 استان همزمان با روز اورژانس بود.
دکتر حیدری در ادامه به دیدار مسئولان و تکنسین‌های اورژانس 115 با نماینده معزز ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد به مناسبت چهلمین و پنجمین سالگرد تأسیس اورژانس اشاره داشت و افزود: در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین نکونام، خدمات اورژانس را موجب امنیت بخشی و آسایش مردم و حفظ سلامت و نجات جان حادثه دیدگان دانست و بهره مندی از اورژانس هوایی با توجه به عدم دسترسی مردم به جاده ارتباطی در برخی مناطق و صعب العبور بودن تعدادی از روستاها و کوهستانی بودن استان را از نیازهای اساسی چهارمحال و بختیاری برشمرد.
وی، رژه آمبولانس‌های اورژانس چهارمحال و بختیاری در سالگرد تاسیس اورژانس، تقدیر دکتر شیرانی ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی اورژانس و تجلیل از خانواده شهدای راه خدمت شهیدان کاویانی و طاهری در آئین افتتاح پایگاه اورژانس هوایی چهارمحال و بختیاری را از دیگر برنامه های مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز اورژانس برشمرد.
تعداد بازدید:
864
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal