مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1399/06/29
تاکید بر لزوم اطلاع رسانی وسیع و مکرر با توجه به احتمال افزایش شیوع کرونا با آغاز فصول سرد سال
وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بر لزوم اطلاع رسانی وسیع و مکرر با توجه به احتمال افزایش شیوع کرونا در فصول سرد سال تاکید نمود.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: با توجه به احتمال شیوع بیماری کووید 19 درماه های پیش رو و فصول سرد سال و اهمیت رویکرد پیشگیرانه و ضرورت تشخیص و اقدام زود هنگام در کاهش شیوع و بهبود پیش آگهی مبتلایان، باید اطلاع رسانی وسیع ، مکرر و مستمر در کلیه واحدهای تحت مدیریت، رسانه های گروهی ومحلی و فضای مجازی بعمل آید.
وی تصریح کرد: در همین راستا باید نحوه خود اظهاری از طریق ارتباط با سامانه تلفنی 4030 و سامانه اینترنتی www.salamat.gov.ir اطلاع رسانی شود.
درخشان، ‌تبیین عدم توصیه به تلقیح واکسن آنفولانزا ، اثربخشی آن و تجویز برای گروه های پر خطر و در معرض خطر و تبیین ضرورت و اهمیت رعایت توصیه های بهداشتی، مراعات فاصله گذاری فیزیکی و استفاده همگانی از ماسک به ویژه در زمان حضور در مکان های عمومی در پیش گیری همزمان از ابتلا به کووید 19 و آنفولانزا را از دیگر موارد مورد تاکید برای اطلاع رسانی در روزهای شیوع بیماری کرونا برشمرد.
وی ادامه داد: در این راستا تولید و پخش محتواهای آموزشی با همراهی اساتید و صاحب نظران حوزه بهداشت و سلامت، اپیدمیولوژی بیماری های عفونی و تنفسی، ویروس شناسی و ایمنی شناسی و ... با هماهنگی روابط عمومی در رسانه های گروهی محلی و استانی بویژه صدا و سیمای استان ها و فضای مجازی در دستور کار قرار گرفته است.
تعداد بازدید:
788
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal