مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1399/06/30
زمان برگزاری آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران و توصیه های لازم برای داوطلبین اعلام شد
وبدا؛ معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران پنجشنبه سوم مهرماه 99 ساعت 9 صبح در محل سالن ورزشی علم الهدی واقع در شهرکرد، جاده رحمتیه، مجموعه دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار می گردد.
به گزارش وبدا؛ دکتر اکبر سلیمانی با اشاره به شرایط شیوع بیماری کووید 19 اظهار داشت: در صورتی که داوطلبین در فرم خود اظهاری، خود را مبتلا به COVID-19 معرفی نمایند، مکان برگزاری آزمون آنها به صورت مجزا و در طبقه دوم سالن امتحانی خواهد بود.
وی در ادامه از این قبیل داوطلبین خواست، در دقایق اول باز شدن درب های سالن امتحانی و یا در دقایق پایانی قبل از شروع آزمون در محل برگزاری آزمون حضور به هم رسانند.
دکتر سلیمانی ادامه داد: داوطلبین گرامی مبتلا به COVID-19 ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های خاص بهداشتی پس از ورود به حوزه امتحانی با نگهبان مستقر در درب ورودی سالن هماهنگ و خود را به مسئول برگزاری آزمون (آقای اسکندری) جهت اقدامات بعدی معرفی نمایند.
وی، با توجه به شرایط خاص پاندمی COVID-19 ، زدن ماسک و رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی را الزامی دانست و افزود: داوطلبین گرامی از هر گونه تجمع در قبل و بعد از برگزاری آزمون به جد خودداری فرمایند و همچنین زمان ورود به حوزه امتحانی را مدیریت نمایند.
وی همچنین خاطر نشان کرد: حوزه امتحانی یک ساعت و نیم قبل از شروع آزمون جهت پیشگیری از هرگونه تجمع در محل برگزاری آزمون پذیرای داوطلبین خواهد بود.
دکتر سلیمانی با بیان اینکه، با توجه به دستورالعمل آزمون، داوطلبین باید از آوردن هر گونه وسایل اضافی نظیر: کیف، موبایل و ... جداً خودداری نمایند متذکر شد، دانشگاه هیچ مکانی را جهت به امانت گرفتن وسایل پیش بینی ننموده، لذا عواقب مفقودی وسایل اضافی بر عهده خود شخص داوطلب می باشد.
وی ادامه داد: با توجه به ممنوعیت رد و بدل نمودن لوازم التحریر میان داوطلبین، به این عزیزان توصیه می شود، به همراه خود چند مداد مشکی، پاک کن و مداد تراش داشته باشید.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان، ضمن درخواست از داوطلبین برای همراه داشتن ماسک اضافی توصیه نمود: با توجه به اینکه بدون کارت آزمون اجازه ورود به جلسه به داوطلبین داده نمی شود همراه داشتن، کارت ملی و شناسنامه جهت احراز هویت برای ورود داوطلبین به حوزه ی امتحانی الزامی دانست.
تعداد بازدید:
880
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal