مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1399/06/31
پیام مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس
وبدا; مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پیامی فرارسیدن 31 شهریورماه و آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.
به گزارش وبدا; حجت الاسلام محمد حسین صغیرا با اشاره به آیه شریفه " الَّذِینَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ وَأُولَئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ" افزود: ترجمان آیه شریفه 20 سوره توبه این است که «کسانی که ایمان آوردند و هجرت نمودند و با جان و مالشان در راه خدا جهاد کردند، نزد خدا از درجة عظیمی برخوردار بوده و همانا اینان رستگارانند.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه هفته دفاع مقدس را خدمت همه سرافرازان و ایثارگران عزیز تبریک عرض نموده و یاد و نام خاطره تمام شهدا را که با اهدا جان خود از این کشور دفاع کردند گرامی می دارم، ادامه داد: جا دارد از جانبازان و جانبرکفان و همچنین آزادگان سرافراز نیز یاد کنم که با مقاومت دلیرانه شان، عظمت و بزرگی این انقلاب را به جهانیان فهماندند و با صبر و شکیبایی خود در طول سال‌ها مشقت و سختی، همچنان جاودانه پای آرمان‌های انقلاب، نظام اسلامی و تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب، ایستادگی می‌کنند.
وی عنوان کرد: در هشت سال دفاع مقدس تمام جبهه باطل مقابل جبهه حق صف آرایی کرده بود و دشمنان تا بن دندان مسلح با انواع و اقسام ادوات زرهی و پشتیبانی و حمایت‌های مادی و معنوی بیشمار شرق و غرب، پشت به پشت هم داده بودند تا نهال تازه روئیده انقلاب اسلامی را از ریشه درآورند.
صغیرا خاطرنشان کرد: در عین حال این قدرت و صولت ظاهری با مقاومت دلیرانه و رشادت‌های مخلصانه فرزندان این انقلاب و با رهبری حکیمانه بنیان‌گذار فقید انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه نقش برآب شد و پس از سال‌ها تلاش مجاهدانه و ایثارگرانه وجبی از خاک مقدس این کشور عزیز را به بیگانه تسلیم نکردند و چه زیبا این آیه شریفه را با عمل خود تفسیر کردند که می‌فرماید: کسانی که ایمان آورده‌اند و هجرت کرده‌اند و در راه خدا با اموال و جانشان به جهاد مشغول هستند، اجر عظیمی در پیشگاه خدا دارند و رستگاران همینان هستند.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اضافه کرد: ثمرات هشت سال دفاع مقدس چنان گسترده است که بعد از گذشت بیش از 30 سال از زمان جنگ تحمیلی، هنوز زوایای پنهان زیادی باقی مانده که باید به آنها پرداخته شود. 
وی خاطرنشان کرد: ایجاد و افزایش اعتماد به نفس در نیروهای انقلابی و ارزشی نظام، خودکفایی و اتکاء به توان داخلی در عرصه نظامی و غیر نظامی را می توان نمونه‌های بارز ثمرات هشت سال دفاع مقدس در داخل کشور قلمداد نمود.
صغیرا یادآور شد: امروز در عرصه بین‌المللی نیز با توجه به همت و پشتکار نیروهای مخلص و توانمند کشورمان، فشارها و تحریم‌های ناجوانمردانه ابرقدرت‌های دنیا نتوانسته در اراده پولادین این عزیزان خللی وارد سازد به‌گونه‌ای که دشمنان ما را به سمت انجام حرکت‌های سخیف فرهنگی و ذلت بار سوق داده است که نمونه این حرکت‌ها را می‌توان در توهین به مقام شامخ پیامبر اعظم (ص) و دیگر مقدسات دینی مشاهده کرد.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بیان کرد: چقدر ضعیف و ذلیل هستند کسانی که به اسم آزادی بیان اینگونه توهین‌ها و افتراها را رواج داده و از آن حمایت هم می‌کنند، این افراد مطمئنا به خواسته‌های شوم شیطانی خود نخواهند رسید، چنان که قرآن وعده فرموده :«ان الارض یرثها عبادی الصالحون»، همانا صالحان وارثان زمین خواهند بود.
وی در انتها افزود: بنده به نوبه خود این ایام مقدس را به همه دست اندرکاران عرصه دفاع مقدس تبریک عرض می‌کنم و  امیدوارم همانگونه که با رشادت‌ها و مجاهدت‌های جوانان همین مملکت، در طول هشت سال دفاع مقدس، قدرت اسلام و نور ایمان به رخ جهانیان کشیده شد، در عرصه اقتصادی و فرهنگی نیز دولتمردان و مسئولان کشور اقدامات مؤثرتری را در جهت بهبودی، ارتقاء و رفع مشکلات معیشتی انجام داده و قدم‌های مثبت بیشتری بردارند و تلاش مضاعفی را در این زمینه از خود به نمایش بگذارند.
تعداد بازدید:
773
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal