مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱
1399/07/09
مطالبات پرسنل بهداشت و درمان پرداخت می‌شود
وبدا; معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از پرداخت کارانه سه ماه پرسنل بهداشتی و درمانی طی روزهای آینده خبر داد.
به گزارش وبدا; دکتر قاسم جان‌بابایی در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان ولی‌عصر( عج) بروجن، افزود: در بازدید از این بیمارستان همکارانی را مشاهده کردیم که در بخش‌های مختلف به خوبی به بیماران خدمت‌رسانی می‌کنند.
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: بهترین مراقبت به‌ویژه در بخش ICU بیمارستان ولی‌عصر (عج) را شاهد بودیم و همکاران پرستار به مراقبت‌های در این بخش بسیار مسلط بودند.
وی عنوان کرد: بیمارستان بروجن با زحمات ریاست و هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به بهره‌برداری رسید که در بحث کرونا توانست بسیار کمک‌کننده باشد.
دکتر جان‌بابایی خاطرنشان کرد: بیمارستان جدید بروجن، مرکزی با امکانات بهتر، ظرفیت بسیار بالاتر و شرایط رفاهی مناسب‌تر نسبت به بیمارستان قدیمی این شهر است.
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: برای رفع برخی کمبودهای بیمارستان ولی‌عصر (عج) آمادگی داریم و مواردی که در بخش‌های عادی یا ویژه نیاز است رفع خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، بیان کرد: 2 تا 3 ماه مطالبات پرسنل در سراسر کشور طی روزهای آینده پرداخت خواهد شد.
تعداد بازدید:
739
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal