مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1399/07/10
بستری36 بیمار با شرایط بحرانی در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری
وبدا; رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از بستری 36 بیمار با شرایط بحرانی در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری خبر داد.
به گزارش وبدا; دکتر مجید شیرانی گفت: طی 24 ساعت گذشته 272 بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد 30 بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: طی 24 ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپایی، تست 23 مراجعه کننده بیمارستانی با علایم بالینی مشکوک به بیماری کووید 19 که در مراکز درمانی بستری شده بودند مثبت قطعی اعلام شد.
وی ادامه داد: هم اکنون 187 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 147 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.
دکتر شیرانی عنوان کرد: خوشبختانه طی 24ساعت گذشته مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کووید 19 در استان گزارش نشده است و مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری همچنان 273 نفر می باشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اضافه کرد: هم اکنون 36 بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند
نکته قابل توجه و تأمل افزایش بار مراجعات به مراکز بهداشتی و درمانی استان است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: روز گذشته در راستای شکست موج صعودی شیوع بیماری تصمیمات خوبی در ستاد کرونا استانی اتخاذ شد.
دکتر شیرانی اظهار داشت: درخواست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا اعمال 15 مورد محدودیت در سطح استان بود که خوشبختانه با اعمال آن‌ها موافقت شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تاکید کرد: این محدودیت‌ها از شنبه پیش رو اعمال می‌شود، اگرچه که برخی از محدودیت‌ها ازجمله جلوگیری از حضور مسافر در تفرجگاه‌ها و اماکن گردشگری استان از همین امروز توسط فرمانداران شهرستان‌های 10گانه اعمال می‌شود.
وی با تاکید بر تشدید نظارت‌ها طی دو هفته آینده در چهارمحال و بختیاری، افزود: به بسیاری از صنوف، ارگان‌ها و سازمان‌ها در هفته گذشته تذکرات اولیه داده شده و آنچه باعث تعطیلی برخی این صنوف شد مربوط به همان تذکرات درخصوص عدم رعایت موارد بهداشتی بوده است.
دکتر شیرانی عنوان کرد: اگر صنف، سازمان و ارگان و محل ارائه خدمتی از ضوابط و مقرارات بهداشتی و درمان تمکین نکند و منجر به افزایش شیوع بیماری کرونا شود حتما با آن برخورد صورت خواهد گرفت.
تعداد بازدید:
579
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal