مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱
1399/07/13
آئین کلنگ زنی پایگاه اورژانس شهری و بین جاده ای شهر گوجان برگزار شد
وبدا؛ مدیر عامل مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری از برگزاری آئین کلنگ زنی پایگاه اورژانس شهری و بین جاده ای شهر گوجان از توابع شهرستان فارسان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.
به گزارش وبدا؛ عباس قادری افزود: این پایگاه با مشارکت خانواده محمدی، بیاد جوان ناکامشان زنده یادرضا محمدی گوجانی، جمعی از خیرین و معتمدین محل و مجمع خیرین سلامت استان در زمین درمانگاه شهر گوجان احداث می شود.
وی، اعتبار مورد نیاز جهت احداث این پروژه را بالغ بر پنج میلیارد و هفتصد میلیون ریال اعلام کرد و افزود: پایگاه اورژانس شهری و بین جاده ای شهر گوجان با زیربنای 150 متر مربع در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز در سه ماهه ی اول سال 1400 به بهره برداری خواهد رسید.
مدیر عامل مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری در ادامه از برگزاری آئین کلنگ زنی اولین پایگاه اورژانس و فوریتهای پزشکی بین جاده ای چبد از توابع بخش بازفت شهرستان کوهرنگ همزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس خبر داد.
به گفته وی، این پایگاه با زیربنای 200 متر مربع در 2 طبقه احداث و در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز تا نیمه اول سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
قادری اعتبار برآورد شده برای احداث این پروژه را هشت میلیارد ریال اعلام کرد.
تعداد بازدید:
794
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal