مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1399/07/14
چرخش خانوادگی بیماری کرونا، تنها از طریق مردم قابل کنترل است.
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه، چرخش خانوادگی بیماری کرونا امروز از تهدیدهای جدی این بیماری محسوب می شود افزود: این امر تنها از سوی مردم قابل کنترل است و حاکمیت نمی تواند در این زمینه محدودیتی اعمال نماید.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی با حضور در گفت و گوی بخش خبری 20 صدا و سیمای استان در سیزدهمین روز از مهرماه 99، ضمن اشاره به مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا، به ضمانت اجرا و مسئولیت نظارت بر اجرای این مصوبات اشاره داشت.
وی تصریح کرد: مقابله با کرونا دارای دو جنبه آموزش و تغییر رفتار مردم و ایجاد محدودیت و تسهیلات از طریق حاکمیت برای کاهش برخورد مردم می باشد.
وی ادامه داد: با توجه به محدودیت منابع کشور ارائه تسهیلات خارج از توان کشور بوده، لذا در جاهایی به ناچار، مجبور به اجرای محدودیت هایی در مکان های شلوغی هستیم که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند.
دکتر شیرانی گفت:  با توجه به اعمال محدودیت و اعلام تعطیلی ها در هر یک از صنوف و مراکز، نظارت بر اجرای این محدودیت ها با متولی و دستگاه مربوطه خواهد بود.
وی خاطر نشان کرد: هیچ مصوبه و تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا خالی از اشکال و اشتباه نیست و قطعا خسارات و عوارضی برای عده ای از اقشار و هم استانیان ایجاد می نماید ولی مزایای این تصمیمات در شرایط کنونی بیشتر از عوارض آن است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار داشت: سیستم بهداشت و درمان اعمال محدودیت ها را در درجه دوم و رعایت پروتکل ها از سوی مردم ، خودداری از رفت و آمدهای غیر ضروری و کاهش معاشرت ها با توجه به اینکه چرخش بیماری خانوادگی شده است در اولویت است.
تعداد بازدید:
541
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal