مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1399/07/16
تقدیر نماینده مردم شهرستان بروجن در پی درخشش کادر بهداشتی و درمانی استان در ارائه خدمات درمانی به مبتلایان به بیماری کووید 19
وبدا؛ نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی در پی درخشش کادر بهداشتی و درمانی استان در ارائه خدمات درمانی به مبتلایان به بیماری کووید 19 در گزارش سفر معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بمنظور بررسی روند ارائه خدمات به بیماران در مراکز درمانی استان از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و پرسنل خدوم این مجموعه تقدیر نمود.
به گزارش وبدا؛ حجت الاسلام و المسلمین دکتر جعفری در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در چهاردهمین روز از مهرماه 99 اظهار داشت: موفقیت استان در امر ارائه خدمت به بیماران کرونایی ماحصل تلاش و زحمات عالمانه همه ایثارگران و پرسنل خدوم دانشگاه علوم پزشکی استان است.
وی، ضمن تبریک موفقیت دانشگاه علوم پزشکی استان، دانشکده پرستاری و مرکز آموزشی و درمانی ولی عصر (عج) بروجن که موجب تقدیر و تشکر مسئولین ارشد مجموعه نظام ، وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و ریاست جمهوری گردید، یادآور شد، این موفقیت نشان دهنده ظرفیت و قابلیت بی بدیل دانشگاه علوم پزشکی استان است.
وی، در پاسخ به درخواست دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ریاست جمهوری برای تقدیری شایسته از کادر بهداشتی و درمانی که ایثارگرانه در امر مراقبت و درمان بیماران مبتلا به کرونا تلاش می نمایند گفت: بزرگترین تشویق برای این مجموعه، توسعه کمی و کیفی دانشکده پرستاری بروجن می باشد که پرسنلی خدوم را تربیت و آموزش داده است که این چنین ایثارگرانه برای حفظ و دفاع از سلامت مردم در تلاش هستند.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر جعفری در ادامه اظهار امیدواری کرد: ضمن توسعه و ارتقاء کمی و کیفی رشته های تحصیلی در دانشکده پرستاری بروجن ، شاهد توسعه تحصیلات تکمیلی در این دانشکده باشیم.
وی با بیان اینکه، جای جای استان چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت های بالا در حوزه بهداشت و درمان می باشد افزود: شناسایی این ظرفیت ها می تواند موجب افتخار استان در سطح ملی و زمینه ساز ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم باشد.
تعداد بازدید:
611
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal