مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱
1399/07/23
انجام 1100 ماموریت اورژانس 115 چهارمحال و بختیاری برای ارائه خدمات به بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا
وبدا؛ رئیس اورژانس چهارمحال و بختیاری و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از انجام 1100 ماموریت برای ارائه خدمات به بیماران مبتلا و مشکوک به بیماری کووید 19 خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر محمد حیدری افزود: از این تعداد ابتلای 700 امدادخواه منتقل شده به بیمارستان به بیماری کرونا تایید شده است.
به گفته وی، از 100 هزار تماس با اورژانس 115 استان، 20 هزار مورد اعزام آمبولانس به محل امدادخواه انجام شد.
وی تصریح کرد: تقریباً 10 هزار تماس نیز منجر به ارائه خدمات مشاوره ای شد.
به گفته وی، پنج هزار و 250 مورد از تماس های اورژانس منجر به انجام اقدامات متناسب با نوع ماموریت محوله به تکنسین های اورژانس 115 گردید.
دکتر حیدری، تعداد تماس های مزاحمت را 16 هزار مورد اعلام و با اشاره به محدود بودن تعداد اپراتورها یادآور شد، هر تماس غیر ضروری با اورژانس 115 می تواند منجر به محروم ماندن یک امداد خواه واقعی و نیازمند خدمات اورژانسی و تهدیدی جدی برای جان مصدومین حوادث خواهد بود.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، در خصوص موارد مورد نیاز برای تماس با اورژانس 115 در خصوص بیماران مشکوک به کرونا اظهار داشت: در صورت علایم خفیف و شبه سرماخوردگی نیازی به حضور تکنسین های اورژانس نیست و فرد می تواند خودش به مراکز درمانی مراجعه نماید و تنها با بروز علایم حاد تنفسی و تنگی نفس شدید تماس با اورژانس 115 توصیه می شود.
تعداد بازدید:
711
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal