مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۲۸
1399/07/23
حال 38 بیمار مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری وخیم است
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حال 38 بیمار مبتلا به کرونا نامساعد و هم اکنون در بخش های مراقبت های ویژه مراکز درمانی این استان تحت مراقبت هستند گفت: کرونا همچنان در بام ایران قربانی می گیرد.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی در تشریح آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در بیست و سومین روز از مهرماه 99 اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته 401 بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد 40 بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: طی 24 ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپایی، تست 18 مراجعه کننده بیمارستانی با علایم بالینی مشکوک به بیماری کووید 19 که در مراکز درمانی بستری شده بودند مثبت قطعی اعلام شد.
وی تصریح کرد: هم اکنون 237 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 187 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.
دکتر شیرانی، با ابراز تاسف از اینکه، طی 24 ساعت گذشته 3 مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کووید 19 در استان گزارش شده است، مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری را 323 نفر اعلام کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه، هم اکنون 38 بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند، بر لزوم رعایت هرچه بیشتر پروتکل بهداشتی تاکید نمود.
تعداد بازدید:
760
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal