مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱
1399/07/25
برگزاری وبینار آموزشی با عنوان "مراقبت‌های بارداری، زایمان و پس از زایمان در دوران پاندمی کووید-19
وبدا؛ معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از برگزاری وبینار آموزشی با عنوان "مراقبت‌های بارداری، زایمان و پس از زایمان در دوران پاندمی کووید-19" خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر اکبر سلیمانی افزود: با عنایت به اهمیت بروزرسانی اطلاعات و انتقال تجربیات علمی در زمینه پاندمی کووید-19، وبینار آموزشی با عنوان "مراقبت‌های بارداری، زایمان و پس از زایمان در دوران پاندمی کووید-19" روز یکشنبه 27 مهرماه 99 ازساعت 10 صبح لغایت 12 ظهر، با مدیریت معاونت آموزشی دانشگاه و بهره‌مندی از اساتید دانشکده پرستاری و مامایی شهرکرد برگزار می‌شود.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در این وبینار آموزشی می‌توانند به آدرس لینک http://webinar.skums.ac.ir/b/nur-qzy-3j3 مراجعه کنند.
وی عنوان کرد: دکتر زینب توکل دکتری تخصصی بهداشت باروری، دکتر مریم شیرمحمدی دکتری تخصصی بهداشت باروری و بهاره متقی مربی، عضو هیأت علمی گروه مامایی از اساتید حاضر در وبینار "مراقبت‌های بارداری، زایمان و پس از زایمان در دوران پاندمی کووید-19" هستند.
دکتر سلیمانی عنوان کرد: اورژانس‌های مامایی و زایمان و مراقبت‌های مادران سالم و مادران مبتلا به کووید-19، مراقبت مادران بعد از زایمان و نوزاد در بیمارستان و منزل در پاندمی کووید-19 و مراقبت پره ناتال در مادران سالم و مبتلا به کرونا انتقال ویروس کووید از مادر به جنین یا مادر به نوزاد ازجمله موارد مطرح شده در وبینار خواهند بود.
تعداد بازدید:
1541
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:63
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal