مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1399/07/25
پیام تبریک دکتر شیرانی به مناسبت 16 اکتبر روز هوشبری
وبدا; رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پیامی 16 اکتبر روز جهانی بیهوشی و هوشبری را به همه فعالان این عرصه تبریک گفت.
به گزارش وبدا; دکتر مجید شیرانی افزود: این روز از آن سبب به نام روز جهانی بیهوشی و هوشبری نامگذاری شده است که اولین استفاده موفقیت‌آمیز از اتر برای بیهوشی بیماران انجام گرفت.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: در سال‌های متمادی شاهد پیشرفت‌های عظیم در زمینه بیهوشی و هوشبری و همچنین علوم جراحی بوده‌ایم که نویدبخش سلامت برای بیماران نیازمند به جراحی و ثمره زحمات و تلاش‌های متخصصین این عرصه است.
وی خاطرنشان کرد: رشته هوشبری و بیهوشی از مهم‌ترین رشته‌های علوم بالینی است و متخصصین و کارشناسان این رشته در حساس‌ترین بخش‌های بیمارستانی یعنی اتاق عمل و ICU فعالیت می‌کنند که بالاترین مسؤلیت حرفه‌ای را برای آنان رقم می‌زند، به‌ویژه هم‌اکنون که شیوع بیماری کرونا، این مسؤولیت و خطری که آنان را تهدید می‌کند دوچندان کرده است.
وی خاطرنشان کرد: اینجانب ضمن گرامیداشت "روز بیهوشی و هوشبری" این روز را به تمامی همکاران عزیز و بزرگوار، مدافعان ایثارگر و پرتلاش سلامت متخصصین، کارشناسان و دانشجویان این عرصه که خدمات انحصاری، ارزشمند و حیاتی انجام می‌دهند، تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال سلامتی و توفیق روزافزونشان را مسئلت دارم.
تعداد بازدید:
753
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:4
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal