مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱
1399/07/25
پیام تسلیت معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت رحلت رسول اکرم و شهادت امامان همام امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع
وبدا؛ معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پیامی فرارسیدن ایام سوگواری رحلت رسول اکرم و شهادت امامان همام امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) را تسلیت گفت.
به گزارش وبدا؛ در متن پیام دکتر علی‌ضامن صالحی فرد آمده است: پیامبر عظیم الشأن اسلام برترین اولیاء الهی و سرسلسله خاندان عصمت و طهارت هستند ایشان همچون خورشیدی که بر جهل انسان‌ها تابید راه بازگشت بشریت به مسیر فهم، اخلاق و انسانیت را بازگشود.
شناخت طریقه حق و حقانیت پیامبر بزرگ اسلام و فرزندان ایشان که همانا خلیفه‌های به‌حق خداوند در روی زمین هستند راهی برای یافتن مسیر و ادامه راه حقانیت برای همه آن‌هایی است که در طلب یافتن مسیر حق هستند.
اینجانب، رحلت جانگداز و ملکوتی پیامبر صلح و دوستی، حضرت محمد مصطفی (ص)، شهادت کریم آل طه امام حسن مجتبی (ع) و شهادت هشتمین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) را به پیشگاه امام زمان حضرت مهدی (عج)، عموم مسلمانان و شیفتگان پیامبر اخلاق و شفقت و مردم مومن و ولایت مدار استان چهارمحال و بختیاری، به ویژه جامعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.
امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و عنایت خداوند متعال و در سایه وحدت و همدلی بتوانیم بر بیماری مرموز و سرکش کرونا فائق آییم تا دیگر شاهد داغدار شدن هم‌میهنان و هم‌استانی‌های عزیزمان نباشیم.
تعداد بازدید:
624
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal