مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1399/07/27
تاکید استاندار چهارمحال و بختیاری بر تشدید نظارت ها و برخورد جدی با نقض کنندگان پروتکل های بهداشتی
وبدا؛ استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به شدت گرفتن شیوع بیماری کرونا و همچنان سهل انگار بودن برخی از افراد نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی بر لزوم تشدید نظارت های تیم های بازرسی و برخورد جدی با نقض کنندگان پروتکل ها تاکید نمود.
به گزارش وبدا؛ اقبال عباسی در بیست و ششمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، آموزش و اطلاع رسانی رو دیگر راهکار موثر برای ترویج فرهنگ خود مراقبتی و توجه به سلامت خود و دیگران و مهار بیماری سرکش کرونا عنوان کرد.
وی با بیان اینکه اماکن عمومی، مطب‌ها و اصناف نباید بیش‌تر از ظرفیت تعیین شده پذیرش داشته باشند، گفت: اگر واحد صنفی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کند، می‌توان با اعمال جریمه نقدی با واحد متخلف برخورد کرد.
وی همچنین با بیان ضرورت توجه بیشتر مدیران به اجرای مصوبات ستاد کرونا اظهار داشت: باید تدابیری توسط مدیران اندیشیده شود تا کارمندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بویژه فاصله اجتماعی به کار خود ادامه دهند.
وی با تاکید بر اینکه، دورکاری در ادارات به معنای تعطیلی کار نیست افزود: کارمندان باید امورات مربوط به ادارات را از دور پیگیری کنند و کارکنانی که از فرصت دورکاری سوءاستفاده کرده و به مرخصی رفته‌اند باید به تخلفات اداری معرفی و با آن‌ها برخورد شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری ضمن تقدیر از همراهی اصناف و بازاریان در اجرای پروتکل های بهداشتی و تعطیلی های اعمال شده گفت: مدیرانی که مصوبات ستاد کرونا را رعایت نکرده اند باید در جلسه آینده دلیل موجهی داشته باشند.
عباسی همچنین از مدیران خواست، در خصوص ضرورت مدیریت بیماری کرونا و تقویت احساس مسئولیت کارکنان برای اجرای پروتکل های بهداشتی و همراه نمودن جامعه برای کنترل بیماری کووید 19 با رعایت دستورالعمل های بهداشتی جلسات توجیهی برگزار و نتایج این جلسات را در نشست بعدی اعضای ستاد استانی مقابله با کرونا ارائه نمایند.
گفتنی است، بیست و ششمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در بیست و دومین روز از مهرماه 99 با محوریت بررسی مصوبات جلسات قبل، تشریح آخرین وضعیت شیوع بیماری کووید 19 در جهان ، کشور و چهارمحال و بختیاری و ارائه راهکارهای عملی و کارشناسی شده برای کنترل میزان شیوع این بیماری منحوس، در سالن شهید مردانی استانداری تشکیل شد.
تعداد بازدید:
657
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal