مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1399/08/11
ظرفیت بخش های ویژه کرونا در مراکز درمانی تابعه دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری تکمیل شد
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: تقریباً تمام فضاهای بیمارستانی که برای درمان بیماران مبتلا به کرونا در نظر گرفته شده است در تمامی شهرستان های استان تکمیل شده است.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی افزود: بخش های ویژه و فضاهای درمانی بیماران کرونایی در مرکز آموزشی درمانی هاجر (س) شهرکرد بعنوان بیمارستان مرجع پذیرش و درمان بیماران کرونایی پر شده است.
وی تصریح کرد: ظرفیت بیمارستان امام علی (ع) تامین اجتماعی نیز به سرعت در حال تکمیل شدن است و بیش از 70 درصد ظرفیت این بیمارستان پر شده است.
به گفته وی، تا ساعاتی دیگر جلسه ای پیرامون تکمیل ظرفیت های مراکز درمانی استان تشکیل و در خصوص تعطیلی بخش هایی از مرکز آموزشی درمانی هاجر (س) شهرکرد برای اختصاص این بخش ها به درمان بیماران مبتلا به کرونا و یا اختصاص بخش هایی از مرکز آموزشی درمانی آیت ا.. کاشانی شهرکرد به درمان بیماران کرونایی تشکیل خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری در تشریح آخرین وضعیت شیوع بیماری کووید 19 در دهمین روز از آبان ماه 99 اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته 206 بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد 60 بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.
به گفته وی، طی 24 ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپایی، تست 50 مراجعه کننده بیمارستانی با علایم بالینی مشکوک به بیماری کووید 19 که در مراکز درمانی بستری شده بودند مثبت قطعی اعلام شد.
وی تصریح کرد: هم اکنون 283 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 230 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.
دکتر شیرانی با ابراز تاسف از اینکه، طی شبانه روز گذشته 8 مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کووید 19 در استان گزارش شده است، مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری را 421 نفر اعلام کرد.
به گفته وی، هم اکنون 44 بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.
تعداد بازدید:
559
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal