مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱
1399/09/24
تشریح اهداف طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران استان
وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری از تشریح اهداف و برنامه عملیاتی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف کاهش شیوع بیماری کرونا بهشیوه محله محور و مبتنی بر شعار "هرخانه- یک پایگاه سلامت" در جمع خبرنگاران خبرگزاری های این استان خبر داد.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: در بیست و سومین روز از آذرماه 99، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت استان ضمن تشریح اهداف این طرح از روند اجرای آن در سطح استان و اقدامات صورت گرفته در قالب این طرح سخن گفت.
وی،تشریح وضعیت شیوع بیماری کرونا و اقدامات مداخله ای صورت گرفته، انتظارات سیستم بهداشت و درمان از مردم و مسئولین برای کنترل بیماری و بیان فرصت ها و تهدیدات پیش رو را از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست خبری برشمرد.
به گفته وی، در ادامه مسئولین 7 راهبرد طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به تشریح راهبردهای تدوین شده پرداختند.
درخشان افزود: تاکید بر استفاده از ظرفیت رسانه ها در امر آموزش و اطلاع رسانی و مطالبه گری برای ارائه گزارش اقدامات دستگاه های متولی برای مهار کووید 19 و تلاش ادارات برای فراهم نمودن زیر ساخت های خدمات الکترونیک از ابتدای شیوع این بیماری منحوس از دیگر مباحث مطرح شده از سوی معاون بهداشتی دانشگاه در این جلسه بود.
تعداد بازدید:
292
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal