مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1399/09/24
بازدید سرزده مقامات دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از مراکز بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ
وبدا; مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: مقامات دانشگاه در سفر یک روزه به شهرستان کوهرنگ بازدید سرزده از مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان داشته و ضمن اعلام رضایت از نحوه فعالیت در این مراکز دستورات لازم درخصوص تشویق پرسنل را صادر کردند.
به گزارش وبدا; سید علی درخشان با اشاره به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح کشور و همچنین چهارمحال و بختیاری به جهت بیماریابی محله‌محور و لزوم آمادگی کامل کلیه مراکز بهداشتی و درمانی استان برای اجرای این طرح، افزود: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به همراه معاونین توسعه، بهداشتی و درمان دانشگاه و مدیر عامل مجمع خیرین چهارمحال و بختیاری به دو شهرستان اردل و کوهرنگ سفر کرده و در بازدید‌های سرزده از وضعیت مراکز بهداشتی و درمانی این دو شهرستان مطلع شدند.
مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: اولین بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی خیری شهر دشتک از توابع شهرستان اردل صورت گرفت.
وی افزود: طی این بازدید ضمن عرض خداقوت به مسئول و پرسنل مرکز و تبریک پیشاپیش روز پرستار، نحوه ارائه خدمات به مراجعان، ارزیابی کادر بهداشتی درمانی و اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بازدید به عمل آمد. درخشان به بازدید سرزده رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، فرماندار و هیات همراه از مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی صمصامی اشاره و ادامه داد: طی این بازدید بر نحوه ارائه خدمات به مراجعین، نظارت شد و ضمن ارزیابی کادر بهداشتی درمانی این مرکز، بر عملکرد سامانه سیب در جمعیت تحت پوشش بررسی و اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی نظارت شد.
مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد عنوان کرد: گفتگو با اهالی، مراجعین، اعضای شورا و بخشدار بخش صمصامی از دیگر برنامه‌های این بازدید سرزده بود.
وی با بیان اینکه بازدید سرزده دیگر رئیس، معاونین توسعه، بهداشتی و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان، فرماندار شهرستان کوهرنگ رئیس و مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان، بخشدار بخش بازفت از مرکز خدمات جامع سلامت مورز بازفت بود، خاطرنشان کرد: طی این بازدید نیز نحوه ارائه خدمات و اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
درخشان اضافه کرد: رئیس، معاونین توسعه، بهداشتی و درمان دانشگاه علوم پزشکی، مدیر عامل مجمع خیرین استان، فرماندار شهرستان کوهرنگ، بخشدار بازفت، معتمدین، شورا و اهالی شهر تلورد از ساختمان مرکز درمانی درحال بهره‌برداری خیری حضرت خاتم انبیاء (ص) این شهر دیدن کردند.
درخشان یادآور شد: طی این بازدید از قسمت‌های مختلف مرکز ضمن تقدیر از خیرین، اهالی و همه بزرگان منطقه از بابت همکاری و همراهی در احداث و بهره‌برداری، دستورات لازم در خصوص خرید تجهیزات مورد نیاز مرکز و افتتاح در اولین فرصت مناسب صادر شد.
مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به بازدید سرزده از مرکز خدمات جامع سلامت چمن گلی، گفت: طی این بازدید ارزیابی کادر بهداشتی درمانی در خصوص شناسایی، نحوه آموزش و قرنطینه بیماران مبتلا به کرونا، رعایت پروتکل‌ها بهداشتی در مراسمات و جشن‌ها، نحوه ارائه خدمات و اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
وی با تاکید بر بازدید سرزده از مرکز غربالگری، نمونه‌گیری و تشخیص بیماری کووید 19 در شهر چلگرد، عنوان کرد: در این بازدید بر نحوه تشخیص و نمونه‌گیری تست کووید 19 نظارت شد.
درخشان اظهار داشت: جمع‌بندی سفر یک روزه به شهرستان کوهرنگ با حضور ریاست، معاونین توسعه، بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، فرماندار، امام جمعه شهر چلگرد و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان انجام شد.
مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد عنوان کرد: در این جلسه درخصوص وضعیت حوزه سلامت و اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری سپاه، جمعیت هلال احمر و دستگاه‌های همکار گزارشی از سوی سپاه و مرکز بهداشت ارائه شد و تصمیماتی اتخاذ گردید.
تعداد بازدید:
336
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal